تبریز- معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: یک تن روغن نباتی خارج از شبکه عرضه در استان کشف و واحد متخلف به پرداخت ۲۸۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.
کد خبر: ۹۳۸۳۹۲۱
|
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یوسف پایدار روز سه شنبه با تأکید بر تداوم اقدامات نظارتی با استفاده از ظرفیت‌های موجود در سامانه‌های جامع انبار و جامع تجارت، افزود: با برنامه ریزی های انجام شده، رصد سیستمی فعالان تجاری در این سامانه‌ها به ویژه در بخش عمده فروشی و شرکت‌های پخش کالاهای اساسی مشمول ثبت در سامانه‌ها، با جدیت دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: در فرایند بازرسی‌های میدانی و سیستمی از واحدهای پخش، به دلیل تخلف عرضه خارج از شبکه روغن نباتی در احجام مختلف، پرونده تخلفاتی برای واحد متخلف تشکیل و پس از طی مراحل قانونی رسیدگی، به میزان ۲۸۰ میلیون ریال جریمه شد.

پایدار تصریح کرد: اقدامات نظارتی این سازمان در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان همچنان با جدیت و با استفاده از توان و ظرفیت همه دستگاه‌های نظارتی استانی در حال پیگیری بوده و با متخلفان وفق قوانین و مقررات به شدت برخورد خواهد شد.

وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور، شکایات و گزارش‌های خود را از طریق تلفن گویای ۱۲۴ ستاد خبری اعلام کنند.

ارسال نظرات