ساری-فرمانده سپاه کربلا گفت: دشمنان ما از اول انقلاب تا اکنون سعی دارند دو مؤلفه اصلی پیروزی انقلاب که مردم و روحانیت بوده است را تخریب کنند.
کد خبر: ۹۳۸۳۹۷۰
|
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲

خبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا صبح امروز  با حضور در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه شمالی ضمن بازدید از این ناحیه اهداف و برنامه‌های طرح محله مهدوی تشریح کرد.

 سردار مسلمی هدف اصلی این طرح را حل مشکلات مردم در محله با استفاده از ظرفیت مسجد محل دانست و گفت: طرح محله مهدوی بر اساس سه رکن مردم، امام جماعت و مسجد بنیان نهاده شده است.

خبر

فرمانده سپاه کربلا انتخاب مسجد به عنوان مرکز اصلی این طرح را جایگاه رفیع این نهاد مقدس از دیرباز در فرهنگ و آداب و رسوم مسلمانان دانست و افزود: دشمنان ما از اول انقلاب تا اکنون سعی دارند دو مؤلفه اصلی پیروزی انقلاب که مردم و روحانیت بوده است را تخریب کنند.

سردار مسلمی ادامه داد: دشمنان با توطئه چینی سعی دارند روحانیت و لباس مقدس روحانیت را در نزد مردم خدشه دار کنند که در طرح محله مهدوی ما سعی داریم امامان جماعت مساجد را که ملبس به لباس مقدس روحانیت است را محور این طرح و حل مشکلات مردم در محل قرار دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها