مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه زنجان در گفت‌وگو «بسیج» عنوان كرد

برگزاري یادواره شهدای کارگری استان زنجان/وجود ٢٢٩شهيد كارگر در زنجان

زنجان _ مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه زنجان از برگزاری یادواره شهدای کارگری استان زنجان در پایتخت شور و شعور حسینی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۳۹۷۹
|
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸

سرهنگ یحیی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء، اظهار داشت :ارزش قشر کارگر همواره مورد تاکید دین مبین اسلام بوده، به گونه‌ای که کار کردن را از بزرگترین عبادت‌ها و وسیله‌ای برای تقرب به پروردگار شمرده است. 

 

برگزاري یادواره شهدای کارگری استان زنجان/وجود ٢٢٩شهيد كارگر در زنجان

 

وی با اشاره به اینکه بزرگترین رویداد فرهنگی برای‌ پاسداشت مقام شامخ شهدا در استان زنجان برگزار خواهد شد، تصریح کرد :یادواره شهدای کارگری در راستای کنگره 3535 شهید استان زنجان برگزار می‌شود. 



احمدی در ادامه با بیان اینکه  استان زنجان ٢٢٩ شهید کارگر دارد، افزود :يادواره مذكور به همت و همکاری اداره کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی استان و سازمان بسیج کارگری برگزار می گردد. 

 

این مسئول با اشاره به اینکه یادواره شهداي كارگري با حضور جمعی از مسئولین استانی، خانواده شهدا و قشر زحمتکش کارگری برگزار می شود، ادامه داد :سخنران این مراسم سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) می باشد. 

 

مسئول سازمان بسیج کارگری در پایان با اشاره به زمان و مکان برگزاری اين یادواره ، خاطرنشان کرد :این یادواره روز پنجشنبه ٢٩ مهر ماه سال جاری از ساعت ١٠صبح در محل سالن همایش های حسینیه اعظم زنجان برگزار می گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار