خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

جنگ تحمیلی در خاکریزهای دیگری ادامه دارد

سردار مرادحاجتی گفت: جنگ همچنان ادامه دارد و فقط سنگرها و خاکریزها عوض شده و تغییر کرده‌اند.
کد خبر: ۹۳۸۴۱۸۸
|
۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز از شرکت فولاد اکسین خوزستان بازدید کرد.

وی در این بازدید اظهار داشت: جنگ همچنان ادامه دارد و فقط سنگرها و خاکریزها عوض شده و تغییر کرده اند.

سردار مرادحاجتی افزود: بی شک سنگر اول و خاکریز مهم امروز کشور عرصه اقتصاد، تولید، صادرات، معیشت مردم و مبارزه با تحریم های ظالمانه ای است که تعدادی صدام دیگر در قالب هایی دیگر بر ما تحمیل می کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: خوزستان از لحاظ زیرساخت و در طول 8 سال جنگ تحمیلی بسیار عقب افتاد و به همین دلیل انتظار می رود که بنگاه ها و شرکت های بزرگ استان در انجام مسئولیت های اجتماعی شان توجه بیشتری به فرهنگ دفاع مقدس و خیل عظیم اجتماع این حوزه داشته باشند.

در ادامه این دیدار «امین آسیابان» مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان ضمن ارائه گزارش عملکردی از نیمه اول سال ۱۴۰۰ و برشمردن موفقیت‌های این شرکت خاص فولادی در خاورمیانه از جمله افزایش سودآوری، تثبیت وضعیت تولید، انجام مسئولیت های اجتماعی از اعلام آمادگی فولاد اکسین خوزستان برای همکاری با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان خبر داد و بیان داشت: برای تقویت و راه اندازی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، این شرکت تلاش و مساعدت لازم را به عمل خواهد آورد.

در پایان سردار مرادحاجتی لوح سپاسی به مدیرعامل شرکت فولاد اکسین تقدیم و از تلاش های وی در راستای پیشبرد برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس تقدیر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار