خبرهای داغ:
دبیر رویداد پیشگام استان قزوین؛

۴۱ گروه مجوز حضور در رویداد پیشگام را دریافت کردند

سلوک گفت: ۴۵۰ نفر برای حضور در رویداد پیشگام ثبت نام کرده بودند که بعد از مصاحبه ۱۴۲ نفر در قالب ۴۱ گروه مجوز حضور در رویداد را کسب کردند.
کد خبر: ۹۳۸۴۳۰۰
|
۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، محمود سلوک، دبیر رویداد پیشگام استان قزوین در حاشیه برگزاری این رویداد در جمع خبرنگاران بیان کرد: هیچ پیشرفتی و مسئله ای در استان و کشور تا زمانی که حرکتی جمعی و عمومی برای آن اتفاق نیفتند انجام نمی شود.

وی گفت: جوانان، خواص و نخبگان اجتماعی، موتور محرک و راهبرد این حرکت جمعی برای حل مسائل و معضلات جامعه هستند. رویداد پیشگام، به دنبال کشف و شناسایی و توانمند سازی این نخبگان و متور محرک است تا بتوانند مسائل را به صورت راهبری حل کنند.

سلوک اظهار کرد: رویداد پیشگام در یک فرایند ۱۶ روزه در یک میدان عملیاتی و واقعی، مسیر حل مسئله را از صفر انتخاب کرده و آن را با یک مسئله شناسی و کنشگری صحیح بررسی می کند تا به یک راهکار و کنشگری صحیح دست یابد.

دبیر رویداد پیشگام استان قزوین عنوان کرد: این رویداد یک روز کارگاه اموزشی دارد و در بقیه روزها گروه ها با کمک راهنما و مربی ها مسیر را طی می کنند و در نهایت افرادی را خواهیم داشت که توانایی حل مسئله و توانمندی لازم را برای راهبری اجتماعی دارند.

وی افزود: ۴۵۰ نفر برای حضور در رویداد پیشگام ثبت نام کرده بودند که بعد از مصاحبه ۱۴۲ نفر در قالب ۴۱ گروه مجوز حضور در رویداد را کسب کردند.

سلوک با اشاره به زمان داوری رویداد پیشگام تصریح کرد: ۱۴ آبان ماه، داوری نهایی آثار انجام خواهد شد. خروجی رویداد شکل گیری گروه هایی دغدغه مند و نخبه است که می خواهند دغدغه مندانه مسائل استان را با کمک و هدایت اقشار جامعه حل کنند.

وی گفت: این افراد با کنشگری صحیح باید بتوانند مسائل استان را بررسی و برای رفع آنها راهکار مناسب ارائه کنند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها