خبرهای داغ:
حجت الاسلام نوروزی گفت: جشن ۱۷ ربیع الاول در ۶۳ امامزاده و بقعه متبرکه استان قزوین برگزار می شود، و در این راستا ۱۷ عنوان برنامه در بقاع متبرکه استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۸۴۴۳۱
|
۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴

حجت الاسلام رضا نوروزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین اظهار کرد: برنامه های ۱۷ ربیع الاول هم به صورت مجازی و هم با حضور مخاطبین در امامزادگان و بقاع متبرکه استان قزوین برگزار می شود.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان قزوین با بیان اینکه جشن ۱۷ ربیع الاول در ۶۳ امامزاده و بقعه متبرکه استان برگزار می شود، افزود: در شب و روز ۱۷ ربیع الاول شاهد اجرای برنامه هایی از جمله سخنرانی، مولودی خوانی و قرائت دعا در امامزادگان و بقاع متبرکه استان خواهیم بود و این برنامه ها از فضای مجازی و صدا و سیمای استان هم پخش خواهند شد.

وی بیان کرد: طی روز ۱۷ ربیع الاول نیز مولودی خوانی و سخنان مقام معظم رهبری از بلندگوهای امامزادگان و بقاع متبرکه پخش خواهد شد.

حجت الاسلام نوروزی با اشاره به اینکه ۱۷ عنوان برنامه در راستای بزرگداشت ۱۷ ربیع الاول در بقاع متبرکه استان اجرا می شود، گفت: بقاع متبرکه شهرستان های استان نیز برنامه هایی را در روز ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص) اجرا می کنند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها