خبرهای داغ:
معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان؛
میرزایی گفت: در گرامیداشت روز جهانی کودک، برنامه کتابخوانی غنچه های هلال در قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۴۷۷۶
|
۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹

نادر میرزایی معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان در گفتگو با خبرنگار بسیج قزوین در رابطه با ارزش کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان گفت: کتاب بهترین وسیله جهت انتقال تجربیات، بین نسل هاست و کودکان می توانند با مطالعه و با استفاده از این تجربیات ارزشمند، شخصیت و ساختار زندگی خود را رقم بزنند.

وی افزود: بی شک کتاب و مطالعه در درک حقایق زندگی به انسان کمک می نماید و اگر کودکان از همان ابتدا با کتاب خو بگیرند، بهتر می توانند هستی را بشناسند، جهان بینی پیدا کنند و با خودشناسی، زندگی بالنده ای را طراحی کنند.

میرزایی ادامه داد: امروزه همه دستگاه های متصدی امر فرهنگ وظیفه دارند تا به روش های خلاقانه نرخ مطالعه را در سطح جامعه افزایش داده و در راستای نهادینه کردن امر مطالعه در کودکان و نوجوانان اهتمام بیشتری داشته باشند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین در ادامه خاطر نشان کرد: تیم کتابخوانی این جمعیت با بنا نهادن ترویج کتاب و کتابخوانی در ادامه فعالیت های خود برنامه ای تحت عنوان «صدای پای دوست» را که ویژه کتابخوانی کودکان بود در سطح این استان اجرا کرده است تا بتواند نقشی سازنده در این امر داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها