خبرهای داغ:

توجه مسئولان به مشکل دامداران شهرستان شاهرود/موضوع آب و فاضلاب و فرودگاه مورد توجه باشد

شاهرود_فرماندار و امام جمعه شاهرود در جلسه شورای اداری این شهرستان، بر توجه به حل مشکلات دامداران شهرستان و آب و فاضلاب و فرودگاه این شهرستان تاکید کردند.
کد خبر: ۹۳۸۴۸۹۷
|
۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴

توجه مسئولان به مشکل دامداران شهرستان شاهرود/موضوع آب و فاضلاب و فرودگاه مورد توجه باشدبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در نشست شورای اداری شهرستان شاهرود در سالن اجتماعات ولایت فرمانداری این شهرستان با خیرمقدم به استاندار و مسئولین با بیان اینکه روز پرکار استاندار سمنان در سفر به شهرستان شاهرود را در حوزه‌های تامین آب، راه و گردشگری شاهد هستیم، گفت: نگرانی دامداران در بحث تامین نهاده‌های دامی نکته‌ای است که باید نسبت به رفع آن توجه جدی نمود.

توجه به آب و فاضلاب و فرودگاه شاهرود
حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود نیز در این نشست با اشاره به فرمایش مولا امیرالمومنین (ع) به کارگزاران نظام که دست درازی به بیت المال نداشته باشند، گفت: بنا بر نامه ۵۳ نهج البلاغه، حاکمان باید بمنظور رصد و بررسی فعالیت کارگزاران بصورت مخفیانه بازرسانی را جهت بررسی وضعیت انجام کار مسئولان اعزام کنند.
او افزود: اولین و آخرین مسئله و دغدغه شهرستان شاهرود آب است و در این بین پرداختن به مواردی همچون اشتغال، کشاورزی، دامداری و ... نیز دارای اهمیت می‌باشد.
امینی خاطر نشان کرد: بیش از ۲۰ سال از شروع پروژه فاضلاب شهرستان گذشته است، اما فقط ۱۵ درصد از جمعیت این شهرستان از این امکان بهره‌مند شده اند و لازم است تا پیگیری‌های لازم جهت تکمیل این پروزه انجام شود.
امام جمعه شاهرود بر توجه به فرودگاه شاهرود به عنوان یک ظرفیت بالقوه برای این شهرستان تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار