کمتر از ۷۲ ساعت تا حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا

پرسپولیس و استقلال در آستانه از حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۳۸۵۹۹۹
|
۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، آنطور که شنیده شده کنفدراسیون فوتبال آسیا امسال با هیچ فدراسیون و باشگاهی مماشات نخواهد کرد و قصد دارد بدون توجه به نام تیم‌ها و کشورهای تحت عضو خود اقدام به حذف باشگاه‌هایی کند که هنوز نتوانسته‌اند مجوز حرفه‌ای را دریافت کنند.

ای‌اف‌سی در نخستین اقدام مجوز حرفه‌ای ۹ باشگاه عربستانی را صادر نکرده و تنها ۵ تیم از این کشور موفق شده‌اند مجوزهای لازم را دریافت کنند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در همین راستا برای فوتبال ایران هم سختگیری داشته و از حدود یک‌سال قبل هشدارهای لازم را عنوان کرده بود که در این بین بسیاری از باشگاه‌ها پیگیری جدی برای حل مشکلات خود نداشته‌اند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا تا صبح روز دوشنبه، دهم آبان‌ماه به چهار باشگاه ایرانی حاضر در فصل ۲۰۲۲ لیگ قهرمانان آسیا فرصت داده تا مجوز حرفه‌ای خود را دریافت و در سامانه مربوطه بارگذاری کنند ولی به جز سپاهان و فولاد که ظاهراً این مجوز را گرفته‌اند، استقلال و پرسپولیس نتوانسته‌اند کار خاصی انجام بدهند.

استقلال و پرسپولیس مشکلات زیادی برای دریافت این مجوز دارند که مهم‌ترین آن بحث مالکیت و مجمع مشترک است که هیچ اتفاق مثبتی در این راستا صورت نگرفته

اگر این اتفاق بیفتد، پرسپولیس و استقلال به‌صورت قطعی نمی‌توانند سال آینده هم در لیگ قهرمانان حاضر باشند!

انتهای پیام/***

ارسال نظرات
آخرین اخبار