خبرهای داغ:
شهردار قزوین

ما تابع مکتب حاج قاسم هستیم/از ظرفیت سپاه برای توسعه شهر استفاده می کنیم

سردار صباغ گفت: حاج قاسم سلیمانی به عنوان صاحب مکتب و تفکر بیان کرد که «ما ملت عاشوراییم» و امروز ما تابع همان مکتب هستیم.
کد خبر: ۹۳۸۶۱۴۰
|
۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار مهدی صباغ، شهردار قزوین در دیدار سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به همراه حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و جمعی از فرماندهان نواحی سپاه استان بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی به عنوان صاحب مکتب و تفکر بیان کرد که «ما ملت عاشوراییم» و امروز ما تابع همان مکتب هستیم.

وی گفت: سپاه به هر عرصه ای وارد شده، خدمتی ارائه کرده و این خدمت به پاس تبعیت از ولایت فقیه است و این تبعیت در عرصه جهاد هشت ساله دوران دفاع مقدس مشهود است. امروز به برکت وجود سپاه در کشور، موفق به پرتاب ماهواره به مدار، فناوری ساخت هواپیما، موشک، دستیابی به امنیت پایدار، اقتدار ملی و هر موفقیت دیگری در عرصه های صادرات و واردات شده ایم.

شهردار قزوین اظهار کرد: امروز سپاه یکی از محورهای اقتدار نظام است و هر موفقیتی حاصل ایثار شهدای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف است. سپاه، اندیشه امامین انقلاب و امتداد عاشوراست.

سردار صباغ با اشاره به نقش مسوولان در امیدآفرینی در جامعه عنوان کرد: هرگونه رفتار مسوولان می تواند موجب ایجاد امید و یا ناامیدی در جامعه باشد لذا باید مسوولان با مسوولیت پذیری و اقدام به عمل در حوزه فعالیت خود، اعتماد سازی نمایند.

وی افزود: باید بستری ذهنی خود را به سمت بینش سوق دهیم و با وحدت و کمک به یکدیگر قزوین را شهری سرآمد در سراسر کشور نماییم. ما خادم مردم هستیم و از ظرفیت بسیج در عرصه های سازندگی می توان بهره مند شد همچنانکه در عرصه های مختلف همچون سیل، سپاه و بسیج، آتش به اختیار در صحنه حضور داشتند و این از اخلاص بسیج است.

شهردار قزوین اضافه کرد: سپاه عزت و آبرو و ستون نظام است و می توان از ظرفیت سپاه در عرصه های مختلف جهت توسعه و آبادانی شهر استفاده کرد.

سردار صباغی تصریح کرد: برنامه های شهرداری با محوریت مسجد اجرا خواهد شد همچنان که در گذشته تمام امور اجتماعی با محوریت مسجد انجام می شد و مشکلات بسیاری در این فضای دینی برطرف می گردید.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها