خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

ایجاد امنیت و اقتدار، هدف مشترک نیروهای مسلح است

سردار آتانی گفت: سیستم و مأموریت های ذاتی ارتش و سپاه پاسداران تعریف شده است اما در مواقع لزوم، بار دیگر برای هدف مشترک، دوشادوش هم و با قدرت و یکدلی در کنار یکدیگر قرار خواهند گرفت.
کد خبر: ۹۳۸۶۵۹۷
|
۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوين به همراه حجت‌الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان با امیر حسین محمدشفیعی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی استان قزوین، بیان کرد: به طور معمول و در ادبیات نظامی هنگام معرفی یک یگان نظامی به سوابق رزمی آن یگان توجه ویژه‌ای می‌کنند و لشگر ۱۶ زرهی استان قزوین نیز در ذهن اهالی قزوین و آنهایی که با دوران دفاع مقدس آشنایی دارند خوش درخشیده است.

وی در ادامه افزود: مقام معظم رهبری در بخشی از سخنان خود، از رشادت‌های عظیم لشگر ۱۶ زرهی استان قزوين نام برده‌اند که نبردهایش در اذهان مردم ماندگار است و سوابق درخشان یگان پرآوازه قزوین بواسطه وجود فرماندهان عزیز و شایسته‌ای است که تمامی آنان خوش سابقه هستند.

سردار آتانی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی زمینی ارتش، مأموریت های ذاتی در عرصه‌های گوناگون دارند که برای همگان روشن و آشکار است اما در عین حال، وحدت و همدلی و در کنار یکدیگر بودن در روزهای سخت و حوادث مهم، شاخصه این نیروهاست.

وی با اشاره به حادثه سیل اخیر در منطقه الموت شرقی تصریح کرد: سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوين همواره شاهد تلاش‌های شبانه روزی نیروی زمینی ارتش و فرماندهان با شاکله انقلابی در سیل اخیر بوده که آتش به اختیار در منطقه حضور یافته و با تمام توان و به همراه بسیجیان جان برکف و سپاه، برای خدمت رسانی پای کار آمده بودند.

مقام ارشد نظامی استان خاطرنشان کرد: در ذهنیت اکثر مردم اینگونه است که تصور می‌کنند ارتش صرفا در پادگان‌ها و مناطق عملیاتی و مرزی در مأموریت های مختلف دفاعی حضور دارد در حالی که ارتش در روزهای پرحادثه نیز در کنار مردم و دیگر مسئولین به ایفای نقش و انجام وظایف خود می‌پردازد.

وی تصريح کرد: سیستم و مأموریت های ذاتی ارتش و سپاه پاسداران تعریف شده است اما هر زمان که قرار باشد برای مردم عزیز قدمی برداشته و فداکاری صورت گیرد بار دیگر دوشادوش هم و با قدرت و یکدلی در کنار یکدیگر قرار خواهند گرفت.

در پایان سردار آتانی با اشاره به همدلی سپاه و ارتش در کشور و بالطبع در استان قزوین بیان کرد: سپاه امادگی هرنوع مساعدت و یاری را با ارتش دارد. سپاه پاسداران به واسطه حضور سازمان بسیج در بدنه اقشار مختلف جامعه، آماده ارایه خدمت در زمینه های مختلف بوده و هر زمان که ارتش بخواهد برای مردم در حوزه محرومیت زدایی و در بحث رزمایش مومنانه اقدامی داشته باشد، سپاه صاحب الامر(عج) استان با تمام وجود در خدمت عزیزان ارتشی می باشد.

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها