فرمانده سپاه کربلا در گفت وگو با «بسیج»:

نقش آفرینی دانش آموزان در عرصه‌های مختلف مستلزم الگوگیری از سیره شهدا است

ساری- فرمانده سپاه کربلا گفت:برای آنکه شاهد نقش آفرینی و اثرگذاری نوجوانان در عرصه‌های مختلف باشیم می‌بایست این الگو‌ها و سیره‌های مومنانه را در دانش آموزان تعالی ببخشیم.
کد خبر: ۹۳۸۶۸۲۱
|
۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰

نقش آفرینی دانش آموزان در عرصه‌های مختلف در گرو الگوگیری از سیره شهدا است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، آئین گرامیداشت سالگرد شهادت شهید حسین فهمیده و هفته بسیج دانش آموزی همراه با تکریم و تجلیل از فرزندان شهدای معظم مدافع حرم مازندارن با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، مدیر کل آموزش و پرورش استان و با استقبال دانش آموزان سراسر استان به همت سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در قدمگاه شهدای مدافع حرم؛ لشگر عملیاتی ۲۵ کربلا برگزار شد.

نقش آفرینی دانش آموزان در عرصه‌های مختلف در گرو الگوگیری از سیره شهدا است

سردار مسلمی در حاشیه این آئین در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا،با اشاره به برنامه‌های متنوع سازمان بسیج دانش‌آموزی در گرامیداشت هفته  بسیج  دانش آموزی، گفت: رویکرد بسیج دانش‌آموزی پرورش روحیه دین‌باوری و اعتقاد به ارزش‌های اسلامی در نوجوانان است و برگزاری همایش‌ها و نشست‌های تخصصی با حضور و نقش‌آفرینی دانش‌آموزان از جمله این برنامه‌ها می باشد.

فرمانده سپاه کربلا هدف از برگزاری این همایش ها را انتقال مفاهیم و معارف دفاع مقدس دانست و افزود:انتقال سیره و زندگی شهدا از جمله شهید محمدحسین فهمیده به نسل نوجوان و دانش‌آموزان از رسالت های مهم است. 

سردار مسلمی در ادامه سخنان خود به برگزاری برنامه‌های ویژه‌ روز ۱۳ آبان در تمامی شهرستان‌ها  هم خبر داد و اضافه کرد: دوره‌های توانمندسازی برای مسئولین و فرماندهان نوجوان پایگاه‌های بسیج دانش آموزی و دانش‌آموزان در طول سال برگزار می شود.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه هدف برگزاری دوره‌های توانمندسازی برای دانش‌آموزان آشنایی  با رویکرد‌های تازه و مهارت‌های لازم  است ،خاطرنشان کرد: با توجه به  فعالیت‌های آموزش و پرورش در فضای مجازی به واسطه‌ی شرایط کرونا این دوره ها در راستای بروز استعداد‌های دانش آموزان برگزار که در کنار آن ماموریت‌ها و سیاست‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی هم محقق می شود.

سردار مسلمی در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه اخلاص و سیره معنوی شهید فهمیده‌ها آنهارا به عنوان الگو در جامعه ماندگار کرده است، گفت: برای آنکه شاهد نقش آفرینی و اثرگذاری نوجوانان در عرصه‌های مختلف باشیم می بایست این الگو‌ها و سیره‌های مومنانه را در دانش آموزان تعالی ببخشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها