خبرهای داغ:
دبیر رشد اردو‌های جهادی ناحیه بسیج دانشجویی خراسان جنوبی:

برگزاری رویداد آموزشی تخصصی "توانا" در خراسان جنوبی/ خدمت رسانی ۳۰ جهادگر دانشجو در مناطق محروم استان

کامران نژاد گفت: ۳۰ نفر از جهادگران دانشگاه های خراسان جنوبی با شرکت در رویداد آموزشی و تخصصی "توانا" به مدت سه روز در شهرستان های زیرکوه و درمیان خدمت رسانی می کنند.
کد خبر: ۹۳۸۶۸۳۰
|
۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴

مجید کامران نژاد دبیر رشد و شتاب دهی اردو‌های جهادی ناحیه بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، از برگزاری رویداد آموزشی و تخصصی " توانا " خبر داد و گفت: این رویداد ویژه مسئولین گروه‌های جهادی است که به مدت سه روز در استان برگزار می‌شود.


وی اظهار داشت: هدف از برگزاری این رویداد انجام فعالیت‌های جهادی در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، پزشکی و سلامت همراه با کارآموزی است.


کامران نژاد افزود: متولی برگزاری این رویداد ناحیه بسیج دانشجویی کشور است که امسال برای اولین بار این رویداد در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.


دبیر رشد و شتاب دهی اردو‌های جهادی ناحیه بسیج دلنشجویی استان گفت: این اردو از امروز (۱۱ آبان) در استان آغاز شده و تا جمعه با خدمات رسانی جهادگران دانشجو به روستا‌های تخته جان و بید شهرستان درمیان و گمنج زیرکوه ادامه دارد.


وی عنوان کرد: در این رویداد ۳۰ دانشجو از دانشگاه‌های علوم پزشکی، فنی و حرفه ای، فرهنگیان، پیام نور و آزاد استان شرکت دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار