مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه کربلا درگفت و گو بابسیج خبرداد
ساری-مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه کربلا از اهدای ۱۰ هزار و ۴۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند به نیابت از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید مازندران خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۷۰۹۷
|
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹

اهدای ۱۰ هزار و ۴۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، آئین گرامیداشت سالگرد شهادت شهید حسین فهمیده و هفته بسیج دانش آموزی همراه با تکریم و تجلیل از فرزندان شهدای معظم مدافع حرم مازندارن با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، مدیر کل آموزش و پرورش استان و با استقبال دانش آموزان سراسر استان به همت سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در قدمگاه شهدای مدافع حرم؛ لشگر عملیاتی ۲۵ کربلا برگزار شد.

محمد جعفری در حاشیه آئین گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری،از عضویت  ۱۷۰ هزار دانش‌آموز بسیجی در تشکل‌های دانش آموزی خبر داد و گفت:برنامه‌های زیادی در طول سال تحصیلی برای دانش آموزان در نظر گرفته‌ایم که در شرایط کرونایی و در زیست بوم جدید در فضای مجازی هم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت حضوری با جذب و استقبال دانش آموزان زیادی همراه بوده است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه کربلا با اشاره به 2110  فرمانده‌ واحد بسیج دانش‌آموزی در استان خاطرنشان کرد:کارگاه توانمند سازی این فرماندهان به‌صورت تخصصی برگزار شد.

جعفری در ادامه اضافه کرد: تکریم فرزندان شهدای مدافع حرم ،غبارروبی مزار شهدا و شرکت در روز استکبار ستیزی از دیگر برنامه‌ها ی هفته بسیج دانش آموزی است.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه کربلا با بیان اینکه  سالجاری را با اهدای ۱۰ هزار و ۴۰۰ بسته لوازم التحریر به نیت ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید مازندران سال تحصیلی جدید آغاز کردیم تصریح کرد: اردو‌های جهادی نیز از هفته آینده به‌صورت ویژه در مناطق محروم استان  برگزار می شود که این اردو‌های جهادی فرصت تعلیم و تربیت را به صورت کاربردی‌تر برای همه دانش آموزان فراهم سازد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها