مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان:

ظلم‌ستیزی و مبارزه با استکبار یک مسئولیت دینی و سیاسی است

همدان- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان گفت: از ظلم‌ستیزی و مبارزه با استکبار می‌توان به عنوان یک مسئولیت دینی و سیاسی نام برد.
کد خبر: ۹۳۸۷۱۲۴
|
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷

حجت الاسلام محمود قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت ایام الله ۱۳ آبان و روز بسیج دانش‌آموزی به تبیین اصول اساسی اندیشه‌های انقلاب و امامین انقلاب پرداخت و اظهار داشت: از اصلی ترین اصول انقلاب مبارزه با ظلم و نفی استکبار است.

وی ابراز کرد: از ظلم‌ستیزی و مبارزه با استکبار می‌توان به عنوان یک مسئولیت دینی و سیاسی نام برد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان به شاخص‌های استکبارستیزی اشاره و بیان کرد: ایستادگی قاطع در برابر حرکت کفر و نفاق در سطح جهان و مرزبندی شفاف با دشمنان انقلاب و دین یک شاخص مهم در اصل استکبارستیزی است.

وی افزود: امام راحل ۱۳ آبان را یوم الله نامید و حقیقتاً این روز باید به عنوان نقطه عطف و تاریخی کشورمان گرامی داشته شود.

قربانی با اشاره به اهمیت بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: حرکت دانش‌آموزان پیرو خط امام(ره) در این روز در راستای اندیشه‌ها و آرمان‌های انقلاب و استقلال کشور از بیگانگان شکل گرفت که به دست عمّال رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده شد.

وی بیان داشت: دستگاه‌های مسئول در حوزه نوجوانان و دانش‌آموزان باید به این قشر به عنوان سرنوشت‌سازان کشور به طور ویژه توجه و برنامه‌ریزی داشته باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان تصریح کرد: اکنون نیز راه استقلال کشور و حفظ عزت ملی مقابله با زیاده‌خواهی‌ها و سلطه‌طلبی و ماجراجویی بیگانگان علیه کشور و منطقه است.

وی گفت: عقب‌نشینی‌ها و کوتاهی‌های چند سال گذشته در عرصه دیپلماسی باید جبران شود و تیم جدید سیاست خارجه کشور باید با اقتدار و عزت حقوق و منافع ملت و کشور را پیگیری و تضمین کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار