بیانیه بسیج جامعه پزشکی استان همدان:

سیزدهم آبان ماه، روز شکسته شدن هیمنه پوشالین طاغوتی استکبار است

همدان-در بیانیه بسیج جامعه پزشکی استان همدان آمده است: سیزدهم آبان ماه، تنها روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نیست، بلکه روز شکسته شدن هیمنه پوشالین طاغوتی استکبار است.
کد خبر: ۹۳۸۷۳۴۰
|
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان همدان به مناسبت سیزده آبان ۱۴۰۰ بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

«سیزده آبان نماد طمع‌ورزی آمریکا، وابستگی رژیم طاغوت، ایستادگی ایمان متکی به بصیرت، پیشقراولی نسل جوان در صحنه و شجاعت و جسارت نسل جوان انقلابی است». مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)

سیزدهم آبان ماه، نمایش خوی استکبار و سلطه‌طلبی ام الفساد عالم در برابر مظهر مقتدرانه اسلام ناب محمدی (ص) بود. سیزدهم آبان ماه، بنای نابودی سرمدارانی در ایران رقم خورد که با اسلحه زور و بی منطقی داعیه‌دار سیطره بر جهانیان شده بودند.

سیزدهم آبان ماه تنها یک روز در سرزمین ما نیست بلکه یک تاریخ است، تاریخی به وسعت اقتدار و عظمت تمام ملتی که با آرمان‌های امام بزرگ هم‌صدا شد و بار دیگر آیه سست بودن تار‌های عنکبوت ظلم و استعمار در برابر قدرت‌های معنوی و الهی را تفسیر کرد.

سیزدهم آبان ماه، تنها روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نیست، بلکه روز شکسته شدن هیمنه پوشالین طاغوتی استکبار است.

در سیزدهم آبان ماه گرامی می‌داریم یاد و خاطره شهدایی که مظلومانه در راه اعتلای عزت و عظمت ایران بزرگ به خاک و خون کشیده شدند، همان راست قامتانی که با خون‌های رنگینشان حیات طیبه و شجره پاک انقلاب پابرهنگان و مستضعفان را رشد و نمو دادند و با مبارزان راه خدا پیمان می‌بندیم که برای همیشه تاریخ و برای همیشه روز‌ها و زمان‌ها و مکان‌ها پشت سر امام عاشورایی‌مان پرصلابت و با اقتدار با پیروی از «بسم الله القاصم الجبارین» آرمان‌های امام و رهنمود‌های مقام عظمای ولایت چراغ راه روشن برای مبارزه با چپاول و کشتار و ظلم‌ها علیه انسان‌ها و مظلومان جهان باشیم.

ایادی استکبار بدانند که اگر خیال باطل پانهادن بر عزت و سرافرازی ملت شریف و نجیب و آزاده خواه ایران در مغز‌های پر از اوهام و مکر و ضعف بپرورانند با سیلی خشن و سخت دریای عظمت و شکوه و بزرگی ملتی مواجه خواهند شد که مقتدرانه پای انقلابش ایستاده و جانفشانی می‌کند.

بسیج جامعه پزشکی استان همدان امسال راسخ‌تر، مقاوم‌تر، پرصلابت‌تر و با بصیرت‌تر همزمان با جهاد و مبارزه با ویروس منحوس کرونا به جهان و جهانیان اعلام می‌دارد که با پشتوانه مردم همیشه در صحنه و با همدلی همه دلسوختگان و با حمایت همه جانبه از دولت قوی مردمی جایگاه واقعی ملت فهیم ایران اسلامی را در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی به ارمغان آورد و با اقدام انقلابی، به یاد دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، پیکر نیمه جان نفوذ و جاسوسی را متلاشی و دندان‌های گرگ صفت‌های زیاده خواه سلطه طلب را در دهانش خرد نماید.

ما با توکل به خداوند متعال، تکیه بر مقاومت ملت مسلمان و دعای دلسوختگان منتظر به امید روزی و روز‌های می‌نشینیم که پنجره‌های امید و روزنه‌های فرج از پشت بام خانه‌هایمان رخ بنماید و جهانی را و عالمی را مطهر از آلودگی‌های نفسانی دنیا خواهان کند.

اللهم عجل لولیک الفرج

روابط عمومی بسیج جامعه پزشکی استان همدان آبان ۱۴۰۰

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار