خبرهای داغ:

بیانیه بسیج رسانه ملایر به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

ملایر-بسیج رسانه شهرستان ملایر به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی استکبارستیزی و روز دانش‌آموز بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۸۷۶۰۰
|
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، بسیج رسانه شهرستان ملایر به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی استکبارستیزی و روز دانش‌آموز بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

امام خمینی(ره): «دانشجویان مسلمان و مبارزی که لانه جاسوسی را اشغال کردند ملت را سرافراز کرده و باید بدانیم خطر آمریکا به حدی است که اگر کوچک ‌ترین غفلتی کنید نابود می‌شوید.»

مقام معظم رهبری(مدظله العالی): «۱۳ آبان روز استواری ملت ایران در مقابل ترفند استکبار است».

یوم الله ۱۳ آبان صراط مستقیم انقلاب اسلامی ایران و در تاریخ ما ماندگار است و این ماندگاری به جهت مقابله با استکبار و استبداد و عدالت‌خواهی مردم ولایتمدار و مسلمان ایران اسلامی برای دستیابی به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بوده و این روز ملی به روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است

سال‌ها پیش دانشجویان مسلمان و مبارزی که لانه جاسوسی را اشغال و ملت را سرافراز کردند و امروز افتخار ما این است که نظامی داریم که حافظ این خاک و اعتقادات شایسته است و دست بیگانگان از سر ما کوتاه شده و آنها نمی‌توانند به ما دستور دهند.

ما به این باور رسیده‌ایم که دشمنان ایران اسلامی در دستکش‌های مخملی، دستی چدنی دارند و اگر ‏مراسم ۱۳ آبان را آنگونه که شایسته است، به سرانجام نرسانیم آن هنگام نسل جوان ما دست چدنی ‏را ندیده و فقط دستکش مخملی را می‌بیند.‏

حفظ و انتقال این واقعیت‌ها به نسل آینده از وظایف ماست و سهل‌انگاری در این زمینه سبب می‌شود دشمنان برای ما تصمیم‌گیری کنند، ما باید از کشورهایی مانند عربستان و ترکیه عبرت بگیریم و بدانیم که آمریکایی‌ها غیرقابل اعتماد هستند و حمایت از نظام و ولایت فقیه بدون شک راه مبارزه با استکبار است، پس باید قدر این نظام را دانست تا غلام حلقه به دوش ابوسفیان‌های زمانه نشویم.

۱۳ آبان یادآور مبارزه دسته جمعی فرزندان ماست که جسارت و ایستادگی کردند و با تسخیر سفارت خانه آمریکا در تهران، مبارزه با استکبار جهانی و فریاد «هیهات من الذله» که از گلوی پاکترین فرزند رسول خدا (ص) برخاسته بود را دوباره فریاد زدند.

اکنون که شیوع ویروس کرونا امکان تجمع را از ما سلب کرده است، «استکبارستیزی» را در تجمعات مجازی فریاد می زنیم و به گوش جهانیان می‌رسانیم.

بسیج رسانه ملایر ضمن گرامیداشت یوم الله 13 آبان، تأکید دارد با بصیرت و آگاهی جوانان این مرز و بوم، روزی این انقلاب شکوهمند به دست صاحب اصلی خود که امام عصر(عج) و منجی عالم بشریت است، سپرده می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات