خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان:

۱۳ آبان تجلی استقلال و استکبارستیزی ملت ایران است

تویسرکان-فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، تجلی استقلال و استکبارستیزی ملت ایران است.
کد خبر: ۹۳۸۷۳۸۱
|
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵

سرهنگ کامران کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان اظهار داشت: ملت ایران در روز ۱۳ آبان با تسخیر لانه جاسوسی ثابت کردند که خواهان استقلال و کوتاهی دست اجانب از کشور خود هستند.

وی افزود: این روز را می‌توان روز اعلام برائت ملت ایران از آمریکا و اعمال این رژیم در سطح جهان ارزیابی کرد چراکه در این روز ساختمان سفارت آمریکا در تهران به تصرف دانشجویان مسلمان پیرو خط امام درآمد، سفارتی که انواع توطئه‌ها در آن علیه ملت ایران می‌شد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان ابراز داشت: تبعید حضرت امام(ره) توسط رژیم منحوس پهلوی به ترکیه در این روز رخ داد چراکه امام راحل به قرارداد ذلت بار کاپیتولاسیون که عزت ایرانیان را خدشه‌دار می‌کرد اعتراض کردند.

وی ادامه داد: امام راحل ۱۳ آبان و اشغال سفارت آمریکا را انقلاب دوم نامیدند، بنابراین لازم است همه مردم و به ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان این روز حماسه‌ساز در تاریخ ایران اسلامی را پاس بدارند چراکه در این روز ملت ایران ثابت کردند که می‌خواهند مستقل باشند و دست اجانب خارجی از کشور کوتاه باشد.

کریمی تصریح کرد: همچنین در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ تعدادی از دانش آموزان به دست عمال رژیم ستم شاهی به شهادت رسیدند و این روز به روز دانش آموز مزین شد.

وی افزود: ۱۳ آبان تجلی استقلال و استکبارستیزی ملت ایران است، آمریکا در هیچ زمانی با ایران دوست نخواهد شد چراکه ماهیت جمهوری اسلامی ایران با استکبارستیزی است و ایالات متحده به خوبی این موضوع را می‌داند و با وضع تحریم‌های ظالمانه قصد دارند ملت ایران را از حکومت اسلامی جدا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار