خبرهای داغ:
دبیر رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان همدان خبر داد

برگزاری مرحله استانی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در چهار محور

همدان- دبیر رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان همدان از برگزاری مرحله استانی این رویدار در چهار محور استکبارستیزی، گام دوم انقلاب، سبک زندگی متعالی و شهدای استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۷۲۸۵
|
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی فردوسی در آیین افتتاحیه مرحله استانی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج که در اردوگاه فجر برگزار شد، اظهار داشت: این دوره به دو صورت آموزشی و رقابتی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این رویداد به روز جمعه ۱۴ آبان ماه ادامه دارد، گفت: این رویداد نسبت به سال گذشته از استقبال بیشتری برخوردار بود و پیشرفتی در این حوزه دیده می‌شود.

دبیر رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان همدان ابراز داشت: در بخش بازی و نرم‌افزار دانش‌آموزان موظف هستند یک فایل MPK  (اپلیکیشن) را تحویل دهند و آثاری هم در حوزه بازی، برنامه‌نویسی و پویانمایی و... ارائه دهند و آثاری که ۵۰ درصد از آن ساخته شده باشد در مرحله داوری قرار می‌گیرد و تیم‌ها هیچ گونه محدودیتی در انتخاب نوع موتور یا بازی‌سازی و سبک خود ندارند.

وی در خصوص محور‌ها و موضوعات این رویداد ابراز داشت: در این رویداد چهار محور اصلی و یک محور جانبی مطرح شده است که باید این محور‌ها تولید داشته باشند.

فردوسی عنوان کرد: استکبارستیزی، گام دوم انقلاب، سبک زندگی متعالی و شهدای استان همدان چهار محور اصلی رویداد رقابتی است و شرکت‌کنندگان باید در یکی از این محور‌ها تولیدات داشته باشند و محور فرعی آن نیز جهش تولید است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات