حرکت نیروی دریایی سپاه نمایش اقتدار ایران به جهانیان بود

نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سخنران ویژه مراسم ۱۳ آبان استان ایلام گفت: حرکت دیروز نیروی دریایی سپاه بار دیگر بخشی کوچک از اقتدار و توانایی ایران و نیز حقارت و قدرت پوشالی آمریکا را در جهان به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۹۳۸۷۸۶۹
|
۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی در آیین گرامیداشت ۱۳ آبان ماه در استان ایلام اظهار داشت: آمریکا همواره در آستانه برگزاری روزهای مهمی چون ۱۳ آبان، ۲۲ بهمن و قدس سعی می کند با اجرای برنامه های شیطنت آمیز خود، ذهن مردم ایران، منطقه و جهان را از اهمیت این روزها منحرف کند، اما همیشه با زیرکی قوای نظامی و اطلاعاتی ایرانی ها مواجه شده و ورق به سود ملت آزاده ایران برمی گردد.

وی افزود: ایران ۱۴۰۰ از لحاظ تجهیزات دفاعی، نظامی و اطلاعاتی از ایران ۱۳۵۷ تفاوت های زیادی دارد اما اراده، همت، ولایتمداری، نگاه ملت به آرمان های انقلاب، روحیه استکبار ستیزی و اتحاد مردم همانند ۴۰ سال گذشته است.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی ادامه داد: آمریکا خود را یک ابرقدرت و در راس تمام کشورهای جهان می داند، اما ضربه های پی در پی ایران اسلامی به این رژیم تروریستی هیمنه پوشالی آمریکا را در هم شکست و این کشور را در جهان خوار و زبون کرد.

وی یادآور شد: روزگاری آمریکا در ایران و منطقه خاورمیانه حرف اول و اصلی را می زد و با تصویب قانون کاپیتولاسیون تسلط کامل بر ایران پیدا کرد و قیام اعتراض آمیز امام راحل که منجر به تبعید ایشان به ترکیه شد به خاطر مخاطرات آتی این مصوبه بود و شاه ایران در عمل کشور را به دست آمریکایی‌ها داد و خود در سایه و تحت فرامین آنها قرار گرفت.

سخنران ویژه مراسم ۱۳ آبان در استان ایلام تاکید کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و تسخیر سفارت آمریکا موسوم به لانه جاسوسی در آبان ماه ۵۸ بت شیشه ای آمریکا فرو شکست و نظامیان این کشور با حضور در منطقه و حمایت از داعش ضربات سنگینی از جبهه محور مقاومت به فرماندهی سردار سلیمانی دریافت کردند و وجاهت و قدرت پوشالی آمریکا از بین رفت و خروج مذبوحانه آنها از افغانستان بی تاثیری و نداشتن قدرت در عراق و سوریه نشان از عدم اقتدارشان در منطقه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی یادآور شد: آمریکایی ها که قدرت و شجاعت مبارزه مستقیم با سردار سلیمانی را نداشتند از طریق ترور شبانه اقدام به حذف فیزیکی سردار سلیمانی کردند به این امید که با حذف سردار جبهه محور مقاومت از هم می پاشد در حالی که این ترور ذلیلانه آمریکایی ها را در نزد مردم جهان منفور کرد و باعث بیداری بسیاری از ملت های آزاده از اقصی نقاط جهان شد.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا هیچ قدرتی ندارد و تنها قدرت آمریکایی ها به هجمه ها و جنگ روانی رسانه ها بر می گردد که این رسانه ها با برنامه های هراس پراکنانه خود سعی در القای قدرت پوشالی آمریکا در اذهان ملل جهان از جمله ایران دارند.

وی تاکید کرد: آمریکا مرعوب اتحاد، انسجام و مقاومت مردم ایران شده است و تا زمانی که ملت آزاده ایران در مسیر ولایت و مقاومت حرکت کنند، هیچ کشوری حتی آمریکا جرات دست اندازی به مرزهای ایران را نخواهد داشت.

 این آیین در مصلای شهر ایلام و با حضور جمعی از مسوولان نظامی و دستگاه های اجرایی، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار ایلام و معاونان وی، اقشار مختلف مردم و دانش آموزان برگزار شد.

ارسال نظرات