معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با بیان اینکه برگزاری کنگره سه هزار شهید استان فقط مختص چند ارگان نیست و همه دستگاه ها باید کمک کنند، گفت: ۲۱ کمیته زیر مجموعه این کنگره با شور و اشتیاق خاص و برنامه ریزی منسجم در حال فعالیت هستند.
کد خبر: ۹۳۸۷۱۸۳
|
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، احمد کرمی  در نشست هماهنگی کنگره سه هزار شهید استان ایلام اظهار داشت: همه مدیران دستگاه های اجرایی باید تا زمان برگزاری باشکوه این کنگره تمامی تلاش خود را بکار گیرند.

وی افزود: ۴۳ خدمت در تمامی بخش های عمرانی، زیرساختی، فرهنگی در این کنگره به مردم استان ارایه می شود و همه مصوبات این کنگره باید اجرایی شود.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: برای برپا کردن غرفه های کنگره سه هزار شهید هر دستگاه اجرایی اهتمام داشته باشد و هماهنگی بین دستگاهی برای این مهم در دستور کار قرار گیرد.

کرمی تصریح کرد: حداقل ۳۰ غرفه برای نمایشگاه کنگره سه هزار شهید ایلام نیاز است و ۲ اصل آراستگی و زیبایی در ایجاد هر غرفه باید مورد نظر قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با قدردانی از مدیران نهادهای انقلابی علوی، ستاد اجرایی فرمان امام ( ره) تاکید کرد: این نهاد در تمامی برنامه محرومیت زدایی استان پای کار بودند و در این کنگره نیز تمامی تلاش خود را بکار خواهند گرفت.

کنگره سه هزار شهید استان ایلام با ارائه ۴۳ خدمت نیمه اول آذر برگزار می شود.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات