خبرهای داغ:
امام جمعه اسدآباد:

هرگاه تمام قد در برابر استکبار ایستادیم عقب‌نشینی کرده است

اسدآباد-امام جمعه اسدآباد گفت: هرگاه تمام قد در برابر استکبار ایستادیم و «نه» گفتیم‌ استکبار در برابر ما نتوانست ایستادگی کند و به ناچار عقب‌نشینی کرده است.
کد خبر: ۹۳۸۷۸۷۰
|
۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ۱۳ آبان‌ماه سال ۵۸ مصادف با روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی، آمریکای پلید با تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو ‌خط امام (ره) برای اولین بار از دانشجویان و ملت ایران و جوانان ایرانی سیلی محکمی خورد و اُبهتش در جهان شکسته شد.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها، مسئولان، مردم و جناح و احزاب می‌دانند هرگاه تمام قد در برابر استکبار ایستادیم و «نه» گفتیم‌ استکبار در برابر ما نتوانست ایستادگی کند و به ناچار عقب‌نشینی کرده است.

امام جمعه اسدآباد ضمن تحسین عملکرد دیروز سپاه پاسداران در مقابله با شناور متجاوز آمریکایی اضافه کرد: شعار اصلی همه ما هر ساله در ۱۳ آبان‌ماه و روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی، با مشت‌های گره کرده، «مرگ ‌بر آمریکا» بوده و امروز اسرائیل پلید همچون موشی در سوراخ هر از چند گاهی به امنیت و عظمت و ملت ایران اسلامی طمع می‌کند که باید به اسرائیل بگوییم منفورترین رفیق پلید آمریکا برای ملت ایران اسرائیل غاصب است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار