شهید «جبرائیل نعمتی»؛

برادرانم، تمام کارهای‌تان برای خدا باشد

تبریز- شهید «جبرائیل نعمتی» در وصیت‌نامه‌اش نوشته است: «به جای گریه به حق لبیک بگویید و اسلام را در جهان ترویج دهید. به برادران من بگویید که تمام کارهایشان برای خدا باشد و هر گامی برمی دارند، در راه خدا باشد.»
کد خبر: ۹۳۸۸۲۴۷
|
۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، «جبرائیل نعمتی» فرزند «صدقعلی‌» سال 1341 در روستای «ولندران» از توابع شهرستان کلیبر دیده به جهان گشود.

وی پس از گذراندن آموزش‌های نظامی به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد و به صورت داوطلبانه به خط مقدم رفت. او سرانجام 25 اسفند سال 1366 در منطقه عملیاتی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وصیت‌نامه شهید «جبرائیل نعمتی»

درود فراوان به رهبر کبیر انقلاب، یاور مستضعفان، دشمن ابرقدرت‌های جهان‌خوار و با درود به ارواح پاک شهدای اسلام. امت شهید پرورم! پیام خون شهدا حفظ اسلام و اطاعت از امام و حضور در صحنه است، لذا می‌خواهم که راهم ادامه یابد و همواره با تمام امکانات که داریم از وطن‌مان دفاع کنیم. آری ملت قهرمان ایران! از امام امت خمینی بت شکن پیروی کنید.

باری پدر و مادرم و تمامی خانواده‌مان، من به لقاءالله پیوسته‌ام و زندگی نوین و جاویدی را شروع کرده‌ام و به جای گریه به حق لبیک بگویید و اسلام را در جهان ترویج دهید. به برادران من بگویید که تمام کارهایشان برای خدا باشد و هر گامی برمی دارند، در راه خدا باشد. در پایان دوست دارم بعد از مرگم گریه نکنید، زیرا گریه تنها باعث ناراحتی من در پیش سایر شهدا می شود.

ارسال نظرات