خبرهای داغ:

مدیر اجتماعی سپاه ناحیه سرخه از حوزه بسیج دانش آموزی ولایت بازدید کرد

سروان محسن ادهم مدیر اجتماعی نیروی مقاومت بسیج در سپاه ناحیه شهرستان سرخه به صورت سرزده از حوزه بسیج دانش آموزی ولایت سرکشی کرد.
کد خبر: ۹۳۸۸۲۸۸
|
۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ سروان محسن ادهم مدیر اجتماعی نیروی مقاومت بسیج در سپاه ناحیه شهرستان سرخه به صورت سرزده به منظور بررسی روند انجام فعالیت ها از حوزه بسیج دانش آموزی ولایت سرکشی کرد.

در این دیدار سروان حسن فیض فرمانده حوزه ولایت ضمن عرض خیر مقدم، خواستار هماهنگی بیشتر حوزه و ناحیه در زمینه مباحث اجتماعی شد.

او با اشاره به بازگشایی مدارس، حضور دانش آموزان و برنامه ریزی جهت برگزاری کارگاه ها و آموزش های متعدد در زمینه های اجتماعی برای والدین و دانش آموزان، خواستار تامین مربی و اساتید مجرب برای این نوع کلاس و کارگاه ها شد.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ولایت با اشاره به برنامه های ابلاغی اجتماعی در سال، توجه جدی مسولان  امر در زمینه های مختلف اعم از طلاق، اعتیاد، فضای مجازی و غیره  را بسیار مهم تلقی کرده و راه های پیشگیری از هر نوع آسیب اجتماعی را برگزاری کارگاه های آموزشی دانست.

در ادامه سروان ادهم، ضمن تقدیر و تشکر، بر لزوم بررسی و شناسایی خانواده های آسیب دیده دانش آموز، جهت رفع مشکلات عنوان شده با توجه به شرایط موجود اشاره و همکاری کامل خود را با حوزه در برگزاری برنامه های مختلف در زمینه اجتماعی اعلام کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار