نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: دو هیئت از سازمان حج و زیارت برای پیگیری سفر سوریه و عتبات عالیات اعزام شده اند تا به زودی شاهد آغاز سفرهای زیارتی باشیم.
کد خبر: ۹۳۸۸۴۰۱
|
۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب  در محفل انس با قرآن و گردهمایی فرهنگی و اجرایی کارگزاران زیارتی استان گلستان اظهار کرد: برای راه اندازی حج و عمره امید داریم اما مشکلاتی در این زمینه وجود دارد که باید آن را پیگیری کنیم.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه عربستان هزینه مالیات بر ارزش افزوده را برای حج افزایش داده گفت: در حال حاضر پنج میلیون و ٨٠٠ نفر در کشور فیش عمره و یک میلیون و ٢٠٠ هزار نفر فیش حج دارند و باید تلاش کنیم تا این افراد اعزام شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همچنین دو هیئت از سازمان حج و زیارت برای پیگیری سفر سوریه و عتبات عالیات اعزام شده تا به زودی شاهد آغاز سفرهای زیارتی باشیم.

مدیر حج و زیارت گلستان هم گفت: ۵۴ دفتر خدمات زیارتی در گلستان فعالیت کرده که ۱۳ دفتر در شهرهای اهل سنت و مابقی در شهرهای تشیع هستند.

سیدعلی میرقاسم پور اظهارامیدواری کرد که با آغاز سفرهای زیارتی شاهد اعزام زائران به عتبات عالیات و سایر اماکن مذهبی باشیم.

ارسال نظرات