فرمانده سپاه استان قم:

لباس سبز پاسداری، لباس خدمت به نظام و انقلاب اسلامی،رهبری و مردم است

سردار موحد مأموریت اساسی خود را خدمت به مردم و حفاظت از دستاوردهای نظام اسلامی عنوان کرد و گفت لباس سبز پاسداری، لباس خدمت به نظام و انقلاب اسلامی،رهبری و مردم است.
کد خبر: ۹۳۸۸۸۸۷
|
۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار محمد رضا موحد فرمانده جدید سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم در مراسم معارفه خویش که با حضور جانشین سپاه پاسداران در ستاد سپاه استان قم برگزار شد مأموریت اساسی خود را خدمت به مردم و حفاظت از دستاورد‌های نظام اسلامی عنوان کرد و گفت لباس سبز پاسداری، لباس خدمت به نظام و انقلاب اسلامی، رهبری و مردم است.

سردار موحد تقوا و توکل کلید حل مشکلات دانست و گفت: سپاه پاسداران همواره با اقتدا به امامین انقلاب اسلامی مقابل زر و زور و استکبار جهانی ایستاده است و در حل و رفع مشکلات همواره پیشتاز و پیشقدم بوده است.

آقای شاهچراغی فرمانده پیشین سپاه علی بن ابیطالب (ع) نیز در این مراسم به برخی اقدامات صورت گرفته در ۳ سال گذشته اشاره کرد و گفت: در این سال‌ها نهضت خدمات‌رسانی به مردم در حوادث طبیعی و غیرطبیعی شروع شد و سپاه استان با تمام توان برای خدمت به میدان آمد.

وی کمک به سیل زدگان لرستان، زلزله زدگان سی سخت و مقابله و مبارزه با کرونا را چند نمونه از خدمات‌رسانی‌های سپاه به مردم عنوان کرد و گفت: سپاه در عرصه جنگ رسانه‌ای و در بخش فرهنگی و اجتماعی نیز به مقابله با دشمنان پرداخته و در ادامه نیز باید با توان جدی تری در این عرصه عمل کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات