سردار غلامی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب به برکت دفاع مقدس امروز جرات نزدیک شدن به مرزهای کشور را ندارند، گفت: با پیوند با نام شهدا و بهره گیری از فرهنگ دفاع مقدس می توان بر مشکلات پیروز شد.
کد خبر: ۹۳۸۸۹۲۰
|
۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) در یادواره باشکوه شهدای ایل خزل در شهرستان چرداول در آستانه برگزاری کنگره ملی ۳ هزار شهید استان ایلام با اشاره به رشادت های دلیرمردان در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: عملیات ضربت ذوالفقار فقط مختص به یک روز نیست، بلکه درسی برای آزادگان دنیاست.

سردار «نعمان غلامی» یادآور شد: عملیات ۱۹ دی و فتح میمک فقط یک اتفاق نیست بلکه طلیعه پیروزی ملت ایران در غریبانه ترین شرایط و طلوع خورشید پیروزی برای ایران اسلامی است.

وی افزود: ۱۹ دی آغاز پیروزی انقلابی بود که دشمنان نمی خواستند وجود داشته باشد و این در شرایطی بود که با کمترین امکانات کسی باور نمی کرد چنین پیروزی رقم بخورد.

فرمانده دانشگاه امام حسین(ع)  خاطرنشان کرد: اگر امروز عزت را در تمام عالم داریم و دشمن نمی تواند به مرزهای ما نزدیک شود ناشی از عملیات های دفاع مقدس و فتح میمک است.

سردار غلامی بیان کرد: امروز این اجتماع مصداق این است که شهیدان زنده هستند و راه آن ها ادامه دارد و باید افتخار کنیم که بزرگداشت شهدا برگزار می شود و این راه رونده دارد.

وی بیان کرد: حماسه عاشورا در مقیاسی در میمک تکرار شد و امروز برگزاری مراسم یادواره شهدای ایل خزل ادامه دهنده راه شهداست.

فرمانده دانشگاه امام حسین(ع)  گفت: در پیچ وخم های نبردهای بی امان فرهنگی جوانان این چنین کار بزرگی را رقم زدند و با این حرکت میثاق با شهدا محکم تر شده و توطئه های دشمنان خنثی می شود‌.

وی تصریح کرد: کشوری که حتی سیم خاردار را از او دریغ می کردند پیشرفته ترین تجهیزات را می سازد و به واسطه تفکر شهداست که جبهه مقاومت تقویت شده و هیمنه پوشالی نظام استکبار برهم ریخته است.

سردار غلامی خاطرنشان کرد: امروز باید به کمک جوانان برای ایجاد انسجام و ظرفیت هایی که جوانان دادند برای حل مشکلات فکر کنیم و با پیوند با کنگره شهدا برای حل مشکلات تلاش کنیم.

گفتنی است،  یادواره باشکوه ۴۰۰ شهید گرانقدر ایل خزل، با حضور سردار غلامی فرمانده دانشگاه امام حسین (ع)، سردار شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع)، فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و آحاد مردم برگزار شد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات