خبرهای داغ:

سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در کرمانشاه برگزار شد

سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با هدف ارزیابی توان بسیج در تولید محتوای فضای مجازی در کرمانشاه در برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۸۹۶۳
|
۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، امروز فضای مجازی نقش بزرگی در زندگی انسان‌ها ایفا می‌کند و اثرگذاری آن بر تمامی پدیده‌ها و شئون زندگی مردم ملموس است و همانطور که بسیج مردمی در عرصه‌های مختلف درخشیده برای حضور در این عرصه هم گام‌های موثری برداشته است.

حضور بسیجیان با تولید محتوا و با حضور در فضای مجازی سدی در برابر دشمنان ملت خواهد بود و براین اساس سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با هدف ارزیابی توان بسیج در تولید محتوای فضای مجازی در کرمانشاه در برگزار  شد.

سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) در بازدید از این رویداد با اشاره به اینکه اکنون تمام ابعاد زندگی حقیقی تحت تأثیر فضای مجازی قرار گرفته است گفت: اگر بتوانیم بر فضای مجازی مسلط شویم محتواهای خوبی تولید خواهیم کرد و همچنین اگر فضای تبلیغی در این محتواها ایجاد کنیم می‌توانیم استفاده‌های بسیاری به‌‌ویژه برای نسل جوان داشته باشیم.

 

رئیس مرکز فضای مجازی بسیج سپاه حضرت نبی‌‌اکرم(ص) استان کرمانشاه درباره سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در این استان گفت: سازمان فضای مجازی بسیج با لبیک به فرموده مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به دنبال شکستن حصر رسانه‌ای دشمن است.

حجت الاسلام محمدحسن عامری‌فر افزود: شجره طیبه بسیج از ابتدای انقلاب با حضور اقشار مختلف، در هر فضایی که ورود کرده نظیر سیل و زلزله، مبارزه با ویروس کرونا، اجرای طرح شهید سلیمانی، طرح کمک مومنانه، انجام طرح‌های غربالگری و واکسیناسیون همواره اثربخش و منشا برکات فراوانی بوده است.

عامری‌فر با بیان اینکه در حوزه تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی به جایگاهی در شأن جبهه انقلاب اسلامی نرسیده‌ایم و دشمن از طریق هر تکنیک، تاکتیک، ابزار و بستری که در توان دارد با رفتار شناسی مخاطبان محتواهای متعددی را تولید می‌کند بیان کرد: مجموعه قرارگاه فضای مجازی برای انتقال روایت ناب، صحیح و اصیل از حوادث و رویدادهای جاری و روزمره کشور و منطقه به مخاطبان خود تلاش دارد.

بیشتر بخوانید

عابدین محمدی، رئیس کمیته داوران رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با اشاره به اینکه برگزاری این رویداد ضرورت دارد تا بتوان هنرمندان فراوانی را جذب کرد گفت: فضای مجازی نیازمند هنرمندانی است که باید داخل استان فعالیت کنند زیرا اکنون بیشتر هنرمندان از استان مهاجرت کرده‌اند یا کار را خارج از استان انجام می‌دهند.

بر اساس آرای هیئت داوران در سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج،‌ در بخش پویانمایی به ترتیب تیم پویا پرشان مقام اول، تیم پتمین مقام دوم و تیم‌های اسد و شهید آوینی شهرستان سنقر هم مشترکاً مقام سوم را کسب کردند. در رشته نرم افزار موبایل هم تیم عماد مقام اول و تیم اپ‌سازان هم مقام دوم را کسب کردند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار