خبرهای داغ:

بازدید مسئول بسیج دانشجویی شبستر از غرفه‌های دانشجویان شبستری در نمایشگاه رینوتکس 2021

تبریز- مسئول بسیج دانشجویی شبستر از غرفه‌های دانشجویان بسیجی این شهرستان در نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز(رینوتکس 2021) بازدید کردند.
کد خبر: ۹۳۸۹۱۴۳
|
۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مهدی عسگرپور با حضور در غرفه دانشجویی بسیجی سهیل باقریان، با ابداعات این دانشجو  در مورد داخلی‌سازی یک دستگاه آزمایشگاهی پرکاربرد آشنا شد.

 وی گفتا: ز مزایای این طرح می‌توان به افزایش چشمگیر کارایی و کاهش هزینه دستگاه به حداقل یک چهارم نمونه خارجی اشاره کرد. 
باقریان از دانشجویان بسیجی و نخبه رشته دامپزشکی دانشگاه آزاد شبستر می‌باشند.
مهدی عسگرپور همچنین با حضور در غرفه دانشجوی بسیجی مهدی رضازاده، نیز از طرح تحقیقاتی ایشان در زمینه «بررسی مکانی-زمانی الگوی مصرف آب شهری و عوامل مؤثر بر آن در شهرستان شبستر با تأکید بر هم تأثیر شیوع ویروس کرونا» نیز بازدید کرد.
مهندس رضازاده؛ دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد سیستم‌های اطلاعات مکانی (GIS) دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان بوده و همزمان دانشجوی رشته حقوق دانشگاه پیام‌نور مرکز شبستر نیز می‌باشند.
 
مسئول بسیج دانشجویی شبستر  ضمن آرزوی موفقیت برای دانشجویان نخبه شهرستانی حاضر در نمایشگاه  از مسئولان فرهنگی و علمی شهرستانی و دانشگاه ها  خواست از طرح ها و ایده‌های مبتکرانه، جامعه علمی  شهرستان حمایت کرده و زمینه پیشرفت نخبگان و مبتکران علمی شهرستان را فراهم سازند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار