نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: کنگره سه هزار شهید ایلام فرصتی است که ایلام را در مرکز تحت توجه مقامات ملی، کشوری و لشگری کند و ایلام در سطح و مقیاس ملی بهتر دیده شود.
کد خبر: ۹۳۸۹۶۵۵
|
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷

بهزاد علیزاده رییس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: برگزاری کنگره سه هزار شهید استان و اقدامات انجام گرفته به منزله احیا دوباره فرهنگ ایثار و ترویج فرهنگ غنی و الگو محور شهادت است که در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و مبارزه با جنگ نرم دشمنان است.

وی ادامه داد: از نقاط بارز و مثبت و اقدامات انجام گرفته این کنگره وارد فاز عملیاتی شدن و خدمت رسانی به مناطق محروم و حاشیه نشین استان و امر خدمت رسانی است که در نوع خود جالب و قابل تقدیر است.

نماینده مردم با اشاره به اهمیت برگزاری کنگره ملی این مهم در آینده نزدیک گفت: برگزاری این کنگره در سطح ملی علاوه بر معرفی جان فشانی و دلاوری شهدای عزیزمان در سطح ملی، فرصتی است که ایلام را در مرکز تحت توجه مقامات ملی، کشوری و لشگری کند و ایلام در سطح و مقیاس ملی بهتر دیده شود که می‌طلبد همه مسوولان با هم افزایی و با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در راستای هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن این مهم تمام تلاش خود را به کار گیرند.

رییس مجمع نمایندگان استان یادآور شد: در دیدار اخیر با وزیر فرهنگ ضمن درخواست برای خط اعتبار ویژه برای کمک به برنامه‌های فرهنگی من جمله این کنگره مهم و دعوت از وی برای سفر به ایلام؛ حضور ایشان را در کنگره سه هزار شهید استان خواستار شدیم.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات