مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات استان زنجان در گفت و گو با " بسیج" مطرح کرد
زنجان - مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات استان زنجان از برگزاری نمایشگاه و جشنواره انتخاب پایگاه های اسوه در هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۹۷۳۴
|
۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴

علیرضا حیدری در گفت و گو با خبرنگار بسیج زنجان ؛با بیان اینکه تکریم و گرامیداشت ارکان مساجد می تواند نمادی برای حمایت از ترویج معارف معنوی در سطح محلات باشد،اظهارداشت:مساجد مرکز تربیت دینی نسل جوان است و همچون گذشته نقش کلیدی در پرورش نیروهای انقلابی و بسیجی دارد.

 

جشنواره اسوه و برترين هاي مساجد در زنجان برگزار می‌شود

 

وي با بيان اينكه ایجاد فرصت رقابت سالم و سازنده برای ارتقاء سطح کیفی پایگاهای مقاومت بسیج  و نیز ارائه  الگوهای برتر برای ایجاد زمینه به ظرفیت رسانی تمامی پایگاه ها امری ضروری است،اظهار داشت:در همین راستا جشنواره اسوه با هدف انتخاب و معرفی پایگاههای اسوه برگزار می شود.

 

مسئول بسيج مساجد و محلات سپاه انصارالمهدي(عج)استان زنجان با اشاره به اهمیت شناسایی و معرفی پایگاههای اسوه ،عنوان کرد : منصب بسیجی تاج کرامت و افتخاری است که به فرمان امام راحل (ره ) تشکیل شد و این افتخار آفرینان مکتب امام خمینی (ره) صاحب اندیشه های ناب توام با اخلاص خویش ، خلق ایده و ابتکار می باشند .

 

حیدری با بیان اینکه سازمان بسیج مستضعفین با ایده نمایشگاه و جشنواره انتخاب پایگاه های اسوه به دنبال کشف استعدادهای 

برتر است ،تصریح کرد: تبادل تجربه با ترویج الگوهای موفق ، ایجاد رقابت سالم برای ارتقاء سطح کیفی عملکرد رده ها و 

تشویق ، موثرترین راه برای اعتلای پایگاه ها است.

 

وي با اشاره به اینکه عملکرد پایگاه های منتخب در این جشنواره مد نظر است،افزود:مسجد محوری،تعلیم و تربیت،فعالیت های هنری،سازندگی و خدمات رسانی از نمونه این مولفه هاست.

 

 این مسئول با بیان اینکه نمایشگاه جشنواره اسوه  با حضور پايگاه هاي مقاومت بسيج 2 آذر ماه سال جاری در محل حسینیه عاشقان ثارالله استان برگزار می شود،تاکید کرد:علاقمندان می توانند 2 لغایت 4 آذر ماه از ساعت 9 الی 16 بعدازظهر از نمایشگاه مذكور بازدید کنند.

ارسال نظرات