گسترش برنامه های کاروان سفیران کریمه برای شیعه و اهل سنت

زاهدان/ نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: برنامه های کاروان سفیران کریمه تنها برای شیعیان نباشد زیرا اهل سنت نیز محب و ارادتمند اهل بیت پیامبر می باشند.
کد خبر: ۹۳۸۹۹۷۹
|
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان در دیدار اعضای کاروان سفیران کریمه که برای فعالیت در ایام شهادت حضرت معصومه(س) به استان سفرکرده‌اند ضمن عرض خیرمقدم، اظهار داشت:  فرصت حضور اعضای این کاروان در استان کوتاه و باید برنامه‌ریزی دقیق و جامع برای بهره برداری بیشتر از این فرصت انجام گیرد.

امام جمعه زاهدان بر لزوم برقراری رابطه عاطفی مردم با حضرت معصومه(س) و ائمه اطهار(ع) تاکید کرد و افزود: ارتباط با معصومین راه نجات، هدایت و نزدیکی به خداوند متعال است.

آیت‌الله محامی بیان داشت: باید زمینه ای برای آشنایی بیشتر مردم با معارف اهل بیت(ع) وجود داشته باشد زیرا اگر مردم زیبایی های سخنان اهل بیت(ع) را بشناسند حتماً از آنها پیروی خواهند کرد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان خاطر نشان کرد: تنوع قومی و مذهبی در سیستان و بلوچستان مهم است و باید بدانیم که اهل سنت نیز محب و ارادت مند اهل بیت پیامبر هستند و انحصار برنامه های کاروان سفیران کریمه تنها برای شیعیان کافی نیست و با توجه به بافت جمعیتی استان اهل سنت نیز باید مخاطبین این گونه برنامه‌ها قرار گیرند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اظهار داشت: نیاز است تا ملاحظات منطقه در طرح مباحث رعایت شود و معارف برای مردم به صورت شفاف و قابل فهم ارائه شود تا جای هیچگونه سوء استفاده وجود نداشته باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار