خبرهای داغ:

آوار برداری از مناطق زلزله زده بخش چلو

بخشدار چلو شهرستان اندیکا گفت: کار آوار برداری و بازسازی منازل زلزله زده در دهستان للر و کتک آغاز شده است.
کد خبر: ۹۳۹۰۰۲۵
|
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱

قادری بخشدار چلو شهرستان اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج از اهواز،گفت: ستاد بازسازی خوزستان کار آوار برداری و بازسازی را در دهستان چلو و ستاد بازسازی لرستان به عنوان استان معین کار آوار برداری و بازسازی را در دهستان للر و کتک آغاز کرده است.

او با بیان اینکه تا کنون در مجموع کار ساخت واحد‌های مسکونی در حدود ۲۰ روستا آغاز شده است افزود: مهمترین مشکل صعب العبور بودن مسیر‌ها برای خدمات رسانی است و در مجموع روند کار خوب است، ولی با توجه به فصل سرما و بارش باران باید در انجام کار‌ها تسریع شود.

قادری با اشاره به اینکه بسیج سازندگی سپاه پاسداران کار ساخت آغل‌های کمفه را آغاز کرده است، تصریح کرد: در حوزه زیر ساخت خصوصا در زمینه آب و راه مشکلات فراوانی داریم و یکی از مهم‌ترین عامل کندی سرعت پیشرفت ساخت منازل مسکونی آسیب دیده همین نبود زیر ساخت است.

بخشدار چلو شهرستان اندیکا ادامه داد: با لطف و همت نیکزاد رئیس بنیاد مسکن کشور و فتاح رئیس بنیاد مستضعفان کار ساخت جاده سرتنگ به سر شط را شروع کرده است و از همه‌ی مسئولان، مردم و خیرین تمنا داریم همچنان در کمک به مردم زلزله زده ما را یاری کنند.

این مقام مسئول گفت: مهمترین نیاز‌های کنونی مناطق زلزله زده اندیکا چادر، پلاستیک پوششی، البسه گرم، پوشاک دانش آموزی مواد غذایی، بخاری نفتی و برقی، فرش، پتو، مخزن آب و... است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها