خبرهای داغ:
سردار ملک شاهکوهی ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد تأسیس بسیج مستضعفین، برنامه های هفته بسیج در استان گلستان را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۳۹۰۰۵۵
|
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹

بسیج معجزه انقلاب اسلامی است / ۲۰۲۶ برنامه در هفته بسیج برگزار خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج که ظهر امروز در سالن بصیرت سپاه نینوا استان برگزار شد گفت: اندکی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بسیج تشکیل شد لذا حقیقتا می شود بسیج را مولود و زاده انقلاب دانست.

وی افزود: بسیج یکی از معجزات انقلاب است که با تدبیر امام خمینی (ره) طی ۴۲ سال گذشته همواره در تمام عرصه ها کنار مردم بوده است.

ملک شاهکوهی اظهار کرد: "بسیج پاره تن مردم" شعار محوری ایام الله گرامیداشت هفته بسیج امسال است و ۲۰۲۶ برنامه در طول هفته بسیج در گلستان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: رزمایش گروه های جهادی، تداوم طرح شهید سلیمانی با تمرکز بر واکسیناسیون، نوزدهمین مرحله کمک مومنانه با توزیع ۱۰ هزار بسته کمک معیشتی و سومین همایش ملی نغمه سرایان اهل سنت کل کشور از شاخص ترین برنامه های ما در هفته بسیج خواهد بود.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان عنوان کرد: سازمان بسیج حقوقدانان سپاه نینوا در هفته بسیج ۵۲ زندانی جرائم غیرعمد را به آغوش خانواده خود باز میگردانند و همایش پیاده روی خانوادگی بسیجیان نیز در سراسر استان در روز ۵ آذر همزمان با سالروز بسیج مستضعفین با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

ملک شاهکوهی گفت: سپاه و بسیج خود را خادم مردم می دانند و خوب است بدانید ۱۲۸۲۴ بسیجی ما از ابتدای کرونا تاکنون در کنار مردم بوده اند.

وی با اشاره به اقدامات قرارگاه 17 ربیع الاول سپاه نینوا خاطر نشان کرد: قرارگاه ۱۷ ربیع الاول سپاه نینوا با ۲۰ اقدام عملیاتی رتبه نخست عملکردی را در کشور کسب کرده است و ما کماکان با نگاه رفع موانع تولید به پیش می رویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها