حسینی گفت: در پی سرقت آپاچی‌سواران تبربه دست از یک طلافروشی در خلیل آباد دستور ویژه به نیروهای اطلاعاتی و امنیتی صادر شد.
کد خبر: ۹۳۹۰۱۵۵
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سیدباقر حسینی رئیس حوزه قضایی خلیل آباد از پیگیری دستگیری سارقین طلافروشی خبر داد.

وی افزود: در پی سرقت مغازه طلافروشی در خیابان امام  شهر خلیل آباد که شب گذشته بوسیله راکبان یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی انجام شد، حوزه قضایی با دستور ویژه و حساس به این پرونده رسیدگی می‌کند.

حسینی از سرنخ‌هایی در خصوص دستگیری افراد و مالکیت موتور سیکلت آپاچی خبرداد و گفت: دستگاه قضایی وانتظامی شهرستان بارها تذکرات لازم در خصوص ایمنی درب  مغازه‌ها  وبویژه طلافروشی‌ها را داده و از اصناف خواسته توجه لازم را داشته باشند.

همچنین فرمانده انتظامی خلیل‌آباد در تشریح این ماجرا گفت: شب گذشته یک دستگاه موتورسیکلت که دو نفر بودند مقابل یک طلافروشی توقف کرده و با تبر ضربه‌ای به شیشه مغازه وارد کردند و بر اساس شواهد اولیه و اظهارات مالک طلافروشی به محض برداشتن مقداری طلا متواری شده‌اند.

مهدی حسن‌زاده افزود: دستورات لازم با توجه به سرنخ‌هایی که کارآگاهان پلیس اگاهی در اختیار دارند با هدایت مقام قضایی برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت صادر شده است.

وی از شهروندان خواست در صورت کسب هرگونه اطلاعی در این رابطه مراتب را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها