خبرهای داغ:
همدان-معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان گفت: رسانه‌ها در کنار نقد منصفانه باید برای مردم امیدآفرینی کنند.
کد خبر: ۹۳۹۰۲۴۱
|
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، مهدی باب الحوائجی در نشست هم اندیشی مدیران مسئول و سرپرستان مطبوعات و رسانه‌های استان همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه 8 هزار شهید استان همدان و شهدای رسانه اظهار داشت: چنین جلسات فرهنگی با حضور اصحاب رسانه اندیشه‌ساز و توسعه‌بخش است.

وی با اشاره به اهمیت رسانه افزود: باید از ظرفیت و پتانسیل شما برای رشد و توسعه استان و طلایی شدن اسم الوند و استان استفاده کرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان با بیان اینکه برنامه دولت سیزدهم حمایت از رسانه است و با شفافیت وارد شده و ادامه خواهد داد، تصریح کرد: رسانه زبان گویای مردم و چشم بینای جامعه بوده و به طور قطع بازوی توانمندی نیز برای حاکمیت خواهد بود.

وی با بیان اینکه کار رسانه‌ها شفاف‌سازی و صیقلی کردن مسائل است، گفت: برقرار کننده ارتباط جامعه و مردم با مسئولان رسانه‌ها هستند، بنابراین این شفاف‌سازی و صیقلی دادن باید مبتنی بر عقلانیت و شناخت باشد.

باب‌الحوائجی با اشاره به اینکه رسانه‌های استان همدان فعال هستند و حرف برای گفتن دارند، افزود: نقد باید منصفانه باشد؛ اگر مطالبه‌گری نباشد حرکت نیست بنابراین مسئولان در برابر نقد خبرنگاران تحمل خود را بالا ببرند.

وی با بیان اینکه خبرنگاری از دریچه فکر و تفکر وارد می‌شود، گفت: مسئولان باید قدرت عملکرد و برنامه داشته و پاسخگو باشند در این صورت خبرنگار با ورود به حوزه آنان باعث تبلیغ آنها می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان بیان کرد: اگر ما امروز قدرت نظام را با عملکرد دولت سیزدهم به رخ جهانیان می‌کشانیم، آثار خون شهدا و تفکر امام خمینی(ره) و هدایت‌های مقام معظم رهبری است، بنابراین رسانه‌ها در کنار نقد منصفانه باید برای مردم امیدآفرینی کنند.

وی با بیان اینکه رسانه جزو ارکان دموکراسی است، گفت: ما دنبال ماندگاری و تقویت نظام اسلامی هستیم و درخشندگی و اهتزاز پرچم اسلام در دنیا هستیم، و نیاز امروز کشور این است که به مردم دلگرمی بدهید.

باب‌الحوائجی بر تهیه و تدوین طرح جامع رسانه‌ای برای استان تأکید کرد و افزود: باید در این طرح همه موارد دیده شود از جمله انتظار مدیران و حاکمیت از رسانه‌ها و انتظار رسانه‌ها از آنها، منابع تأمین هزینه رسانه‌ها و... تا مشکلات حل شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات