به مناسبت هفته بسیج ؛

اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم فهرج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گفت: در هفته بسیج گرو‌ه های جهادی برای محرومیت زدایی به مناطق محروم شهرستان اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۳۹۰۵۵۴
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،سرگرد حمید ابراهیم آبادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فهرج در نشست خبری با اصحاب رسانه در تشریح برنامه‌های هفته بسیج گفت: در هفته بسیج گرو‌ه های جهادی برای محرومیت زدایی به مناطق محروم شهرستان اعزام می‌شوند.

او بیان داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۴ گروه جهادی به تعداد ۳۶۰ نفر از بسیجیان برای خدمات رسانی به مناطق محروم این شهرستان اعزام شده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان فهرج افزود: تکمیل ۲۲ واحد مسکونی با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان ساخت ۶ واحد مسکونی با صرف یک میلیارد و یکصدو ده میلیون تومان برای محرومان و نیازمندان صورت گرفته است و همچنین ۲۶ سرویس بهداشتی و حمام باصرف هزینه سیصدو پنجاه و یک میلیون تومان احداث و تحویل محرومان و نیازمندان گردیده است و نیز ساخت ۴ مسجد در مناطق روستایی با صرف اعتبار یک میلیاردو شیصدو پنجاه میلیون انجام شده است.

ابراهیم آبادی همچنین بیان داشت: اولین رویداد علمی شهرستان به مناسبت هفته بسیج برگزار می‌شود و در این راستا نمایشگاه صنایع دستی و هنر‌های تجسمی بر پامی شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج در ادامه اظهار داشت: در هفته بسیج ۱۲ طرح آبرسانی در شهرستان فهرج به بهره برداری می‌رسد.

ابراهیم آبادی در ادامه بیان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدا، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم در جهت واکسیناسیون دام توزیع کفش و البسه بین دانش آموزان و خانواده‌های کم در آمد، تجلیل از کادر درمان و شبکه‌های بهداشت و جهادگران سلامت، برگزاری نشست‌های روشنگری باهدف تبیین مکتب مقاومت و تفکر بسیجی، دیدار و سرکشی از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، اهدای جهیزیه و تشدید طرح شهید سلیمانی، برگزاری صبحگاه دانش آموزی، نواختن زنگ بسیج در مدارس، تجلیل از نخبگان و ورزشکاران بسیجی پیشکسوتان و جانبازان و معلولان بسیجی در طول هفته بسیج، دیدار با امام جمعه، برگزاری برنامه‌های ورزشی، برگزاری و اجرای برنامه‌های علمی در مدارس جهت تقویت بنیه علمی دانش آموزان، توزیع لوازم التحریر و نوشت افزار به همت بسیج فرهنگیان و ناحیه، پویش نذر قربانی عشایر و توزیع بین نیازمندان و اعزام گروه‌های جهادی و تیم‌های بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم از برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان فهرج بر شمرد.

وی تصریح کرد: برگزاری شب شعر با حضور شاعران شهرستان، برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا، همایش سران طوایف و ایلات با محوریت بصیرت افزایی و وحدت برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی و مسابقات فرهنگی، ورزشی از برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان فهرج می‌باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار