برگزاری ۵۰۰ عنوان برنامه فرهنگی و اجتماعی ویژه هفته بسیج در مراغه

تبریز- فرمانده سپاه مراغه گفت: برنامه های گرامیداشت هفته بسیج امسال از ۲۹ آبان تا پنجم آذرماه با بیش از ۵۰۰ عنوان برنامه در پایگاه های مقاومت ، رده و اقشار مختلف بسیج در این شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۹۰۸۶۸
|
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سعید رشیدی در نشست خبری برنامه های هفته بسیج مراغه افزود: برنامه های هفته بسیج امسال با شعار محوری «بسیج پاره تن مردم است» با حضور اقشار مختلف مردم و بسیجیان در این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: با مشارکت پایگاه ها ها و رده های مختلف بسیج اصناف، کارگری و اقشار مختلف، اگر حداقل یک برنامه در هر رده یا پایگاه برگزار شود، شاهد اجرای بیش از ۵۰۰ برنامه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی به مناسبت هفته بسیج در مراغه خواهیم بود.

رشیدی اضافه کرد: دیدار جمعی از بسیجیان و مسئولان شهرستان با امام جمعه، غبار روبی مزار شهدا، دیدار با خانوادهای شهدا و ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس،برگزاری یادواره های شهدا، نشست های روشنگری و اردوهای یکروزه جهادی از جمله برنامه های شاخص هفته بسیج در شهرستان مراغه است.

وی گفت: برپایی نمایشگاه های فرهنگی، اجتماعی و هنری، میزها خدمت، ویزیت رایگان در مناطق محروم، افتتاح خانه های محروم روستایی و مسابقات ورزشی از دیگر برنامه های این هفته است.

رشیدی افزود: همچنین در راستای خدمات رسانی و ایجاد امنیت پایدار نیز در نقاط مختلف شهری گشت های محله محور با مشارکت فعال بسجیان برپا می شود.

وی ادامه داد: همچنین حضور بسیجیان در نماز جمعه و نیز رزمایش بزرگ اقتدار بسیجیان در روز سوم آذر از مهم ترین برنامه های هفته بسیج امسال در مراغه است.

فرمانده سپاه مراغه با اشاره به نقش رسانه در فرهنگ سازی و تبیین فرهنگ بسیج در جامعه اضافه کرد: پایگاه بسیج رسانه با حضور فعالان بسیجی رسانه ها در مراغه در حال راه اندازی است.

رشیدی گفت: بسیج تشکلی مذهبی، مکتبی، ولایی، انقلابی، همزاد و همراه انقلاب و برخواسته از بین مردم، با آنان و برای آحاد جامعه است.

وی افزود: به اعتقاد کارشناسان، بسیج به عنوان نهادی مردمی، انقلاب اسلامی را از توطئه ها و دسیسه های شوم نظام استکباری نجات داده است.

رشیدی ادامه داد: امام راحل با درک صحیح از آینده و مخاطرات انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، فرمان تاسیس بسیج مستضعفین را صادر کرد و این نهاد نوپا در اولین سال های تشکیل خود در جنگ تحمیلی به عنوان بزرگترین آزمون خود، سربلند بیرون آمد و کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشت.

وی افزود: مقابله با جنگ نرم، نگه داشتن مردم در صحنه و اداره امور جامعه با استفاده از ظرفیت مردمی از ماموریت های مهم بسیج است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار