خبرهای داغ:
فرمانده سپاه روانسر:

بسیج پاسدار انقلاب است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان روانسر گفت: بسیج در همه عرصه ها و صحنه های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی حضور اثرگذاری دارد و همواره با آمادگی کامل حافظ و پاسدار انقلاب است.
کد خبر: ۹۳۹۰۹۹۹
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۳

سرهنگ شهرام یاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از روانسر، به مناسبت هفته بسیج افزود: بسیج با حضور در تمامی عرصه‌ها از جبهه‌های دفاعی تا سازندگی و فرهنگی کارنامه‌ درخشانی را به همراه دارد که این نشان از اخلاص و مردمی بودن بسیج است.

وی تفکر بسیجی را برگرفته از تفکر و روحیه‌ استقامت و ایستادگی دانست و  تصریح کرد: بسیج  در همه میدان ها خوش درخشیده و امروز با استفاده از تجربیات دفاع مقدس می تواند راه گشای خیلی از مشکلات کشور باشد.

فرمانده سپاه ناحیه روانسر اظهار داشت: حدود ۱۰۰برنامه مختلف و متنوع در این هفته توسط ناحیه، حوزه ها و پایگاه های مقاومت این شهرستان برگزار خواهد شد.

سرهنگ یاری ادامه داد: برنامه های گرامیداشت این ایام با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای حفظ سلامتی شهروندان ،  با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی افزود: ناحیه مقاومت بسیج سپاه روانسر در سال جاری علاوه بر توزیع حدود ۹ هزار بسته معیتشی و بهداشتی ، پروزه های محرومیت زدایی و آبرسانی به سه نقطه محروم روستایی نیز را انجام داده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان روانسر اضافه کرد: در هفته بسیج امسال یک کارگاه تولیدی برای حمایت از اقشار آسیب پذیر راه اندازی و پرداخت ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی نیز آغاز می شود.

افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی و اشتغالزایی، نواختن زنگ بسیج، توزیع بسته های بهداشتی و معیشتی، برگزاری یادواره شهدا،  اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، اجتماع گسترده بسیجیان، برگزاری میز خدمت، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی و نشست های بصیرتی و اموزشی  از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در روانسر است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار