خبرهای داغ:
ملایر-فرمانده حوزه امام حسن(ع) ملایر با تأکید بر ترویج تفکر بسیجی گفت: با گسترش تفکر بسیجی می‌توانیم بر همه مشکلات فائق آییم.
کد خبر: ۹۳۹۱۰۱۳
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۶

محمد ابراهیمی پیهانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج یادآور از خودگذشتگی‌های فرزندان رشید ایران اسلامی است، یادگاران شجره طیبه‌ای که معمار کبیر انقلاب اسلامی بنا نهاد که نشان از دوراندیشی و نگاه استراتژیک و همه جانبه آن پیر فرزانه بود.

وی افزود: لشکر مخلص خدا در دوران دفاع مقدس و از همه اقشار مردم همه به میدان آمدند و تمام قد از کشور دفاع کرده‌اند و تفکر بسیج، در ایران اسلامی ریشه زد.

فرمانده حوزه امام حسن(ع) ملایر ابراز داشت: بسیج همیشه در صحنه بوده و در تمام ادوار تاریخ درخشان انقلاب اسلامی، مایه سرافرازی، اقتدار و اتحاد کشور عزیزمان بوده است.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت هفته بسیج ادامه داد: از جمله این برنامه‌ها برگزاری کاروان موتوری و خودرویی حوزه، غبارروبی گلزار شهدا، طرح بسیج پیشرو در خدمت و خدمت‌رسانی در محلات توسط بسیجیان است.

ابراهیمی پیهانی سرکشی از خانواده‌های شهدای بسیجی، طرح یاوران بسیج، همایش پیشکسوتان، طرح مقاله‌نویسی و روزنامه دیواری با موضوع بسیج، مسابقه اجرای سبک زندگی ایرانی اسلامی در خانواده‌ها همراه با سخنران و مشاوه خانواده، مسابقه فوتسال بین پایگاهی و  برگزاری اردو برای شورای حوزه و بسیجیان نمونه را از دیگر برنامه‌های این حوزه برشمرد.

وی با تأکید بر ترویج تفکر بسیجی عنوان کرد: با گسترش تفکر بسیجی می‌توانیم بر همه مشکلات فائق آییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات