خبرهای داغ:
حجت الاسلام علیی در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

بسیج مصداق به نمایش گذاشتن عملی شعائر اسلامی است

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: بسیج مصداق به نمایش گذاشتن عملی شعائر اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۹۱۰۳۶
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹

حجت الاسلام حسین علیی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت فرا رسیدن هفته بسیج به شعار محوری هفته بسیج به عنوان «بسیج پاره تن مردم است» اشاره و اظهار کرد: بسیج همواره خدمت بی‌منت به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و «پاره تن مردم» به معنای واقعی کلمه از مصادیق واقعی بسیج است.

وی این نهاد انقلابی را نهادی برخاسته از بطن مردم دانست و بیان کرد: تشکیلات بسیج یک تشکیلات منحصر به فرد در دنیا است که هیچ نمونه و نظیری برای آن در پ دنیا وجود ندارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان تشکیل بسیج به فرمان امام راحل در آذر ماه 58 را حاصل خلاقیت، تدبیر و نگاه دوراندیش ایشان دانست و بیان کرد: بسیجی یعنی در میدان بودن، پای کار بودن و مثل امیرالمومنین(ع) بودن است که امام عظیم الشان آن را بنا نهاد و خلف صالح ایشان حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) آن را ادامه دادند.

وی به کارکردهای بسیج در نظام اسلامی اشاره و عنوان کرد: در طول 42 سال گذشته بسیج همواره در همه عرصه‌ها حافظ انقلاب و ارزش‌ها بوده و حتی در شرایط سخت کرونایی و شیوع ویروس منحوس کرونا بسیج با اجرای طرح شهید «سلیمانی» میدان‌دار بود و به اذعان مسئولین وزرات بهداشت حضور بسیج در این عرصه بسیار مهم و اثربخش بوده است.

علیی با تاکید بر اینکه هر کسی که به انقلاب اعتقاد دارد از منظر مقام معظم رهبری بسیجی است، گفت: بسیج در همه زمان‌ها و در عرصه‌های مختلف اعم از سازندگی، فرهنگی، محرومیت‌زدایی، سیل، زلزله، در شرایط ویروس منحوس کرونا جانانه پای کار آمده و بسیجیان نخستین افرادی هستند که در صحنه‌ها حضور پیدا می‌کنند .

وی با بیان اینکه بسیج مصداق به نمایش گذاشن عملی شعائر اسلامی است، به تبیین مهم‌ترین دستاوردهای بسیج از ابتدای تشکیل تاکنون پراخت و اضافه کرد: بسیج ارزش‌های اسلامی از جمله تعاون، مواسات، همدلی، ایثار و .. را به نمایش گذاشته و عملا این مهم را نیز نشان داده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه بسیج مانیتورینگ انقلاب است، اساس کار بسیج را خدمت به محرومین و نیازمندان دانست و بیان کرد: بسیج چشم‌اندازی است که انقلاب برای آینده ترسیم کرده و با این روند که در بسته‌های محرومیت زدایی، آزاد کردن زندانیان، تهیه جهیزیه، مرمت ساختمان، آبرسانی به مناطق محروم و فعالیت‌های بسیار در عرصه سازندگی همچون ساختن سد، ساخت غسالخانه، مدرسه، خانه عالم و ... خدمات‌رسانی کند.

وی با تأکید بر اینکه کارکرد و فعالیت‌های بسیج بر این موضوع که بسیج حامی محرومین است، عینیت می‌بخشد، گفت: بسیج در تمام صحنه‌ها و عرصه‌ها نشان داده که انقلاب طرفدار محرومین و نیازمندان است و با وجود برخی ناملایمات نگاه اصلی و اصول اصلی انقلاب محرومان هستند که بسیج به دنبال اصول انقلاب و اسلام ناب است.

علیی با اشاره به اینکه بسیج در تمام عرصه‌ها کارنامه درخشان و قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته است، یادآور شد: بسیج همواره در تمام صحنه‌ها حضور چشمگیر داشته و هیچ‌گاه موضوعی از بسیج و شاکله بسیج مورد غفلت نبوده و اگر غفلتی بوده از طرف مسئولین نسبت به بسیج بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار