خبرهای داغ:
همزمان با هفته بسیج مراسم پیاده روی به همت خواهران و برادران بسیجی پایگاه های مقاومت روستا اروانه در سرخه در پارک سکان انجام شد.
کد خبر: ۹۳۹۱۰۴۴
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ در نخستین روز از هفته بسیج پیاده‌روی بسیجیان و ورزش صبحگاهی پایگاه خواهران نرجس خاتون (س) و پایگاه برادران ولی عصر (عج) روستای اروانه در شهرستان سرخه همراه با برپایی مسابقات ورزشی در پارک سکان استان سمنان برگزار شد.

احمد حافظی فرمانده پایگاه برادارن در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج ویژه برنامه های مختلفی در نظر گرفته شده است، باتوجه به اهمیت ورزش در سلامت روح و جسم همه انسان ها پیاده روی بسیجیان پایگاه های مقاومت خواهر و برادر در نخستین روز از این هفته مبارک برپا شد.

او افزود: این برنامه با حضور 60 نفر از بسیجیان همراه با برپایی مسابقات تیراندازی، طناب کشی و بازی های دیگر برگزار و در پایان از برندگان با اهدای جوایزی قدردانی شد.

فرمانده پایگاه برادران ولی عصر (عج) در ادامه اضافه کرد: پخش نماهنگ و پذیرایی از دیگر برنامه های این ورزش صبگاهی بود و خوشبختانه بسیجیان از این برنامه به خوبی استقبال کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها