خبرهای داغ:
کبودراهنگ -فرمانده سپاه کبودراهنگ با بیان اینکه هر کجا مشکلی بود بسیج وارد میدان می‌شود و یکی از دستاوردهایش صدور انقلاب و این گفتمان در منطقه بود، گفت: امروز بسیج با این تفکر و گفتمان در دنیا نهادینه می‌شود.
کد خبر: ۹۳۹۱۰۹۴
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸

سرهنگ حسین سوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: امروز بسیج یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که به عنوان شجره طیبه توسط امام خمینی(ره) پایه‌گذاری شد.

وی افزود: در دهه اول انقلاب بسیج از دل سختی‌ها متولد شد و امروز به این اقتدار ملی دست پیدا کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ با اشاره به آخرین پیام امام خمینی(ره) به بسیج ادامه داد: بسیجیان با مدیریت صحیح و خوب در جنگ تحمیلی نشان دادند که می‌توانند اسلام را فاتح دنیا کنند و این اقتدار ملی در آن مقطع رقم خورد و برای همیشه به استکبار جوابی کوبنده دادند و برای اولین بار در تاریخ معاصر ایران در مقابل همه استکبار ایستادند و اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران  غصب شود و این افتخار بزرگی است که ما از برکات بسیج در آن مقطع دیدیم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از برکات بسیج، بحث کادرسازی نیروهای انقلاب بود؛ تربیت نخبگانی که در دل بسیج رشد کردند، فرماندهان جوانی که در آن مقطع فرماندهی و جنگ را مدیریت کردند.

سوری ابراز داشت: از برکات دیگر بسیج خودباوری جوانان بود که در آن مقطع اتفاق افتاد و صنایع دفاعی از آنجا رشد پیدا کرد، حاج حسن تهرانی مقدم در آن مقطع توپخانه را طراحی کرد و این صنایع موشکی که جزء قدرت دنیا شده در سطح منطقه اول است و هم اکنون جز ۶ کشور قدرت برتر دنیا هستیم و این را مدیون همان تفکر بسیج هستیم که در آن مقطع امام خمینی(ره) پایه‌گذاری کرد تا جوانان خود را نشان دهند.

وی افزود: بسیجی که امام خمینی (ره) آن را طراحی کرد نیاز به سن و تخصص خاصی ندارد و هر کس با هر سنی و تخصصی می‌تواند وارد آن شود و خدمت کند.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ اضافه کرد: هر کجا مشکلی بود بسیج وارد میدان می‌شود، بسیج با این کارنامه درخشان در گام اول انقلاب (۴۰سال اول) توانست خود را به دنیا عرضه کند و یکی از دستاوردهایش صدور انقلاب و این گفتمان در منطقه بود.

وی عنوان کرد: امروز بسیج با این تفکر و گفتمان در دنیا نهادینه می‌شود و این نشانگر قدرت و عظمت و پیشرفت‌های شگرف آن است.

سوری با اشاره به اینکه بسیج مشکل‌گشای همه مشکلات است، اظهار داشت: در گام دوم انقلاب برای رسيدن به دولت اسلامی و جامعه اسلامی و در نهایت تمدن اسلامی این بسیج است که باید پرچمدار باشد و با قدرت و اقتدار بتواند این فضا را ایجاد کند و با درایتی که در  بسیج اتفاق می‌افتد و سند ۱۰ساله‌ای که طراحی شده و چشم‌انداز شگرفی که در پیش است، این راه را طی خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: با حضور بسیج در صحنه همه اینها شدنی است و این اثبات شده که بسیج هر کجا ورود پیدا کرد مشکل گشا و بن‌بست‌شکن بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات