خبرهای داغ:
همدان-استاندار همدان با بیان اینکه فعالان فرهنگی باید در راستای اعتلای فرهنگ اسلامی تلاش کنند، گفت: با حرکت در این مسیر بسیاری از توطئه‌های دشمن ناکام خواهد ماند.
کد خبر: ۹۳۹۱۱۱۱
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا قاسمی فرزاد در اختتامیه «رویداد قیام» که با حضور فعالین و سرشبکه‌های فرهنگی استان همدان در دانشگاه آزاد همدان برگزار شد، با بیان اینکه ما مدیون و بدهکار شهدا هستیم، اظهار داشت: ما باید دِین خود را به شهدا با عملکرد درست و درست عمل کردن ادا کنیم.

وی با تاکید بر اینکه شهدای والا مقام اهل قبیله غیرت بودند و خون پاک خود را هدیه کردند تا این نظام سرپا بماند، گفت: امروز نظام استکباری با تمام توان با ارزش‌های این نظام الهی تقابل و رویارویی می‌کند و باید مقابل توطئه‌ها بایستیم.

استاندار همدان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر آتش به اختیار عمل کردن در مباحث فرهنگی گفت: ساختارها و متولیان امر وظیفه خود را به خوبی انجام نمی‌دهند و نیروهای مردمی و افرادی که احساس تکلیف می‌کنند با حضور در میدان این مهم را به دست گرفته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه امروز ما در بسیاری از حوزه‌های فرهنگی دچار مشکل هستیم، تصریح کرد: با سرنگونی نظام طاغوت، فرهنگ و اخلاق طاغوتی از بین نرفت و در لایه لایه‌های اجتماعی باید بر روی آن کار می‌شد و اخلاق اسلامی جایگزین آن می‌شد که امروز به مشکل برنخوریم.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه در سبک زندگی اصول و ارزش‌های دینی و اعتقادی جاری نیست، گفت: امروز ما در بخش مختلف جامعه آثار نظام شاهنشاهی را می‌بینیم.

وی با بیان اینکه درگیری در جنگ تحمیلی و جنگ اقتصادی فرصت کار در حوزه فرهنگی و تربیتی را از ما گرفته است، عنوان کرد: امروز اگر بخواهیم اصول فرهنگی را اصلاح کنیم باید آحاد مردم بر خورد وظیفه بدانند که با فرهنگ غربی برخورد کنند.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه امروز همه ما وظیفه داریم در راه اعتلای فرهنگ دینی تلاش کنیم و با هر فرهنگ منحطی برخورد کنیم، عنوان کرد: اگر بتوانیم با فرمایشات دینی به جامعه رسوخ کنیم بسیاری از رذائل اخلاقی از واژه‌ها مانند دروغ، حسد، تهمت و ... طرد خواهد شد و به تبع آن مشکلات فرهنگی حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه فعالان فرهنگی باید در راستای اعتلای فرهنگ اسلامی تلاش کنند، گفت: با حرکت در این مسیر بسیاری از توطئه‌های دشمن ناکام خواهد ماند.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه امروز دشمنان و استکبار جهانی با ایجاد مانع و فشار و تحریم‌ها در جهت ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند، تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی نقطه امید مستضعفان و محرومان دنیا است.

وی افزود: امروز ما اگر در مقابل این حرکت دشمنان نایستیم همسو با دشمن تلقی خواهیم شد.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه در نظام جمهوری در مباحث فرهنگی سابقه مدیریتی کمی داریم، ابراز داشت: تک تک ما وظیفه داریم مسئولین دستگاه‌های اجرایی را حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از همه دولت‌ها حتی دولت‌هایی که از لحاظ مدیریتی با کلیت نظام زاویه داشته‌اند حمایت کرده است، عنوان کرد: نقد غیر منصفانه مسئولین همسویی با دشمنان است.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر ایجاد امید در جامعه تاکید دارند، افزود: ایجاد ناامیدی در جامعه هم صدایی با دشمن است.

وی با تاکید بر اینکه فعالان فرهنگی با زبان نافذ خود باید بتوانند فرهنگ نقد غیر منصفانه در جامعه را کنار بزنند و نقد منصفانه را رواج دهند، بیان کرد: تشویق و ترغیب مسئولین از دیگر وظایف ایشان است که باید خطای مسئولین گوشزد شود.

استاندار همدان عنوان کرد: مجموعه‌های فرهنگی در راه فرهنگ‌سازی جامعه و اصلاح فرهنگ جامعه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن، خانواده‌ها و ساختارهای اقتصادی را مورد هدف قرار داده است، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی توفیقات بسیاری داشته است و امیدواریم با کمک همه مردم دولت سیزدهم بتواند بر مشکلات فائق بیاید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات