امام جمعه شاهرود تاکید کرد:

با انگیزه و روحیه بسیجی پیشرفت حاصل و از پیچ تاریخی عبور می‌کنیم

شاهرود_امام جمعه شاهرود تاکید کرد: با روحیه و انگیزه و فرهنگ بسیج می‌توان پیشرفت و از پیچ تاریخی عبور کرد تا تمدن آخرالزمانی شکل بگیرد و امید در دل مردم ایجاد شود تا انگیزه بیشتر پیدا کنند و باید این روحیه بسیجی در کشور حاکم شود.
کد خبر: ۹۳۹۱۱۹۴
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳

با انگیزه و روحیه بسیجی پیشرفت حاصل و از پیچ تاریخی عبور می‌کنیمبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی در دیدار کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه شاهرود در حسینیه امام خمینی (ره) دفتر امام جمعه شاهرود به مناسبت هفته بسیج با بیان اینکه امام راحل خالق بسیج و ابداع کننده یک حرکت جدید در جهان است و ما این هفته را گرامی می‌داریم، افزود: در کشورمان در ۲۰۰ سال اخیر احزاب شکل نگرفتند و امام راحل با یک هوشمندی یک کار فراگیر انجام داد که تمام عرصه نظامی و سیاسی و اجتماعی و فرهنگی را شامل می‌شود که گاهی کار حزبی و گاهی دولت‌ها را انجام می‌دهد.
او با اشاره به مدیریت الهی امام راحل به خاطر تقوا و اخلاص ایشان، گفت: امام راحل در اول انقلاب کار‌هایی ماندگار کرد که یکی از آن‌ها تشکیل بسیج است که کار جمعی و فراگیر در همه عرصه‌های مختلف را شامل می‌شود.
امام جمعه شاهرود خاطر نشان کرد: در دوران دفاع مقدس بخش اعظم کار‌ها بر دوش بسیج و بسیجیان بود و بعد از جنگ هر چه به جلو می‌رویم تنوع بیشتری در بسیج است که کار جهادی را بسیج در کمک به دولت‌ها انجام می‌دهند و صالحین که در بحث تعلیم و تربیت است را اجرا می‌کنند.
او با تاکید بر اینکه بسیج بی نظیر است و اگر محور مقاومت از ما الگو گرفته به ما نرسیدند و بخشی را الگو گرفتند، افزود: کشور در طول انقلاب اسلامی برکات بسیار از بسیج دیده است و بسیج و فکر بسیجی و فرهنگ بسیج مشکلات کشور می‌تواند کم کند و به انقلاب اسلامی ایران بسیج خدماتی داده و می‌دهد و ان شائ الله مستدام باشد.
استادیار صالحین سپاه ناحیه شاهرود با تاکید بر اینکه بسیج فرهنگی است که اخلاص و ایثار و نگاه به مردم و توجه به خدا را دارد و باید این روحیه و فرهنگ را حفظ کرد.
او با بیان اینکه همه چیز بودجه و مسائل مالی نیست هر چند باید باشد، گفت: نکته مهم انگیزه است که کار‌ها را تسهیل می‌کند و به فرموده آیت الله جوادی آملی (انگیزه خیلی وقت‌ها پیشروتر است از اندیشه ها) و کار بسیج ایجاد انگیزه است و در همه عرصه‌ها نشان داده که می‌شود.
امینی با اشاره به شهید طهرانی مقدم و تلاش بسیار برای ایجاد صنعت موشکی کشور به سبب روحیه بسیجی که در صنعت هسته‌ای هم همینگونه است، اظهار کرد: با تفکر بسیجی به این قله‌های مهم رسیدیم و مشکلات کشور را نیز مسائل مالی و روابط با دنیا حل نمی‌کند که اگر می‌کرد امروز ترکیه و عراق و عربستان و امارات نمونه بارز آن است که بسیار مشکل دارند و امام راحل به ما یاد داد در کنار روحیه و انگیزه و فرهنگ بودجه و قانون و امکانات باشد غوغا می‌شود.
امام جمعه شاهرود تصریح کرد: با روحیه و انگیزه و فرهنگ بسیج می‌توان پیشرفت و از پیچ تاریخی عبور کرد تا تمدن آخرالزمانی شکل بگیرد و امید در دل مردم ایجاد شود تا انگیزه بیشتر پیدا کنند و باید این روحیه بسیجی در کشور حاکم شود.
او با تاکید بر حفظ یادگار بی نظیر و بی دلیل امام راحل تاکید کرد: بنده دست و بازوی تمام بسیجیان را می‌بوسم چرا که امام راحل فرمودند و ما همه باید قدردان بسیج و بسیجیان باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار