ساری-نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: برای پیشرفت کشور و پایداری انقلاب و نظام تنها راه، توجه به تفکر بسیجی است و باید بسیجی‌وار کار کرد.
کد خبر: ۹۳۹۱۲۰۲
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۱

خبر

به گزاری خبرگزاری بسیج از مازندران،سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در آغازین روز از هفته بسیج بهمراه اعضای هیئت رئیسه و اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج سپاه کربلا،با آیت الله محمدی لائینی نماینده، ولی فقیه در مازندران دیدار کرد.

خبر

آیت الله محمدی لائینی در این دیدار با بیان این مطلب که توجه به تفکر بسیجی تنها راه پیشرفت کشور و پایداری انقلاب و نظام است، گفت:یکی از دست آورد‌های مهم انقلاب اسلامی پایه‌گذاری بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل، بنیانگذار انقلاب بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه نیرو‌های مسلح در آماده باش کامل نظامی برای دفاع از میهن به سرمی‌برند، اما بسیج هم برای اقدام نظامی و هم خدمات به مردم آماده است، افزود:در مواقع نیاز، بسیج برای خدمت رساندن به مردم به ویژه در اتفاقات و حوادث آماده است و هم نقش نظامی و هم نقش حمایتی دارد.

آیت الله محمدی لائینی در ادامه به عملکرد سپاه کربلا هم اشاره کرد و گفت: از سپاه کربلا در امور مختلف از جمله ایام کرونا و کمک به آسیب دیدگان این بخش قدردانی می‌کنیم و در بحث کمک مومنانه و تهیه بسته‌های کمک معیشتی و دیگر اقلام و همچنین اقدامات طرح شهید سردار سلیمانی نیز سپاه کربلا و بسیج استان موفق بودند.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود سپاه را عامل مهم برای محرومیت زدایی مناطق کم‌برخوردار به واسطه فعالیت بسیج سازندگی دانست و اضافه کرد: سپاه و بسیج در حوزه عمرانی و محرومیت زدایی و اجرای کار‌های عام‌المنفعه بسیار فعال است و انتفاع آن را مردم می‌برند.

 نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به تشکیل بسیج مستضعفین در کشور‌های منطقه از جمله یمن، عراق و سوریه تحت عنوان بسیج مردمی، خاطرنشان کرد: محور مقاومت، امروز به بسیج و نیرو‌های مردمی تکیه زده و این محور دیگر قابل ضعف نشان دادن نیست و بلکه در حال گسترش در منطقه است.

خبر

امام جمعه ساری ورود بسیج به موضوع دفاع و خدمات را از وظایف اصلی برشمرد و گفت: باید تا جایی پیش برویم که در دنیا شبکه بسیج شکل بگیرد تا قطبی محکم دربرابر قطب استکبار باشد و این بستر گسترده مردمی تاب و توان استکبار را درهم خواهد کوبید و مستضعفین جایگزین مستکبران در اداره جهان خواهند شد.

آیت الله محمدی لائینی در ادامه افزود: پایگاه مقاومت حتی در روستا‌ها و فعالیت یک بسیجی باید با نگاه زیر و رو کردن دنیا باشد، پایگاه بسیج، امروز با یک دست در حال چرخاندن اهداف در محلات است و با دست دیگر دنیا را به حرکت وا می‌دارد و به ویژه در نهاد‌ها و سطح تخصصی، حضور بسیج و تفکر بسیجی برتری داشته باشد تا جلوی سوء استفاده و فساد‌ها گرفته شود.

امام جمعه ساری در پایان سخنان خود با تصریح بر اینکه در حوزه آموزش در سطح دانشگاه، مدارس و حوزه‌ها باید با تفکر بسیجی کار و توجه ویژه شود، افزود: برای پیشرفت کشور و پایداری انقلاب و نظام تنها راه، توجه به تفکر بسیجی است و باید بسیجی‌وار کار کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها