ساری-فرمانده سپاه آمل گفت:در منطق بسیج بن بستی وجود ندارد.
کد خبر: ۹۳۹۱۶۶۸
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴

خبرگزاری بسیج، سرهنگ جابر عسگری در گفت گو با خبرنگار بسیج در آمل ضمن تبریک هفته بسیج، از برگزاری ۸۰۴ برنامه در این هفته خبر داد و گفت:برنامه‌ها در ۴۷ عنوان در حوزه نهضت خدمات مومنانه، اهدای بسته معیشتی، جهیزیه و لوازم التحریر، افتتاح ۲ خانه محروم، افتتاح ۱۰ پروژه اقتصاد مقاومتی، نشست‌های بصیرتی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، ایجاد نمایشگاه علمی و اقتصاد مقاومتی و.. می‌باشد.

فرمانده سپاه آمل  با تصریح براینکه دین برای بسیجی در عبادت خلاصه نمی‌شود، افزود: بسیج توجه ویژه به جهاد کبیر داشته و دینی که تمام وجه آن به قشر مستضعف و آسیب‌پذیر جامعه است، که حضور در کنار مردم و برای مردم و همراه با حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب خواهد بود.

سرهنگ عسگری  یکی از مهمترین دلایل و رمز ماندگاری انقلاب را بسیج خواند و اضافه کرد: بسیج نه تنها در پیروزی تثبیت انقلاب اسلامی نقش داشته بلکه با توسعه عمق راهبردی انقلاب اسلامی در منطقه و تضمین ماندگار این انقلاب افزوده است.

فرمانده سپاه آمل ادامه داد: بسیج نه تنها تهدیدات را از مرز‌های کشور دور کرده، بلکه امروزه مرز‌های انقلاب را به کیلومتر‌ها دورتر از مرز‌های کشورمان منتقل کرده است بر همین اساس است که رهبر معظم انقلاب از بسیج به عنوان نیرویی درون زای انقلاب یاد کردند.

سرهنگ عسگری در بخش دیگری از سخنان خود علاج مشکلات کشور را در گرو جوشیدن اراده و استقامت از درون ملت دانست و بیان کرد: آنچه بر روی آن باید در جامعه تکیه کرد روحیه انقلابی گری است و این روحیه را باید حفظ و آن را نشر دهیم.

سرهنگ عسگری افزود: روحیه انقلابی داشتن یعنی یک انسان انقلابی شجاعت دارد، اهل اقدام و اهل عمل است، ابتکار می‌ورزد، بن‌بست شکنی می‌کند و در نتیجه گره گشایی می‌کند، در این مسیر از چیزی نمی‌ترسد، به این راه امیدوار است به امید خدا به سمت آینده‌ روشن حرکت می‌کند.

فرمانده سپاه آمل با بیان اینکه انقلابی گری یعنی تفکر بسیجی، خاطرنشان کرد: با توجه به شعار محوری هفته بسیج امسال بسیج پاره تن مردم باید گفت که بسیج در سازندگی و امدادرسانی نقش موثر و تاثیرگذاری باید داشته باشد.

سرهنگ عسگری در پایان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند: انکار بسیج، انکار بزرگترین ضرورت و مصلحت برای کشور است، انکار بسیج و بی احترامی به آن یا نابخردانه است یا خائنانه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها