فرمانده سپاه آمل:

مکتب بسیج عامل زوال لیبرال دموکراسی شده است

ساری-فرمانده سپاه آمل با اشاره به اینکه ایران به برکت تفکر بسیجی قدم های شگرفی در گام دوم انقلاب برداشته ، گفت:مکتب بسیج عامل زوال لیبرال دموکراسی شده است.
کد خبر: ۹۳۹۱۵۳۶
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۶

مکتب بسیج عامل زوال لیبرال دموکراسی شده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ جابر عسگری فرمانده سپاه آمل در اولین روز از هفته بسیج در در مراسم زنگ هفته بسیج که در مدرسه علامه میر حیدر آملی وبه همت بسیج دانش آموزی برگزار شد،ضمن تبیرک این هفته، با بیان اینکه تفکر بسیج بن بستی برای مسائل انقلاب باقی نمیگذارد گفت:بسیج تفکری عمیق بر پایه اسلام ناب هست که این تفکر از مکتب نورانی امام ره منبعث گشته و همواره محاسبات مادی دشمن را د ر عرصه‌های گوناگون برهم ریخته است.

سرهنگ عسگری با اشاره شعار هفته بسیج که «بسیج پاره تن مردم» است، افزود: این شعار برآمده از بطن جامعه با بصیرت  است نیرویی که با نعمت عظیم ولایت با تمام وجود در خدمت انقلاب بوده و هست که مورد آخر افتخار آمیز آن عرصه دفاع زیستی بود.

مکتب بسیج عامل زوال لیبرال دموکراسی شده است

فرمانده سپاه آمل در ادامه با تصریح بر اینکه اگر امروز شاهد پیروزی‌های سرنوشت ساز جبهه مقاومت هستیم بخاطر ترویج تفکر بسیجی است، اضافه کرد: این پیروزی ها توسط شهدایی بزرگ نظیر حاج قاسم سلیمانی و حاج حسین همدانی در جای جای حوزه جبهه مقاومت پراکنده شده است.

سرهنگ عسگری در پایان سخنان خود ، افزود: ایران اسلامی به برکت تفکر بسیجی که توسط امامین انقلاب شکل دهی و پرورش یافته است قدم‌هایی شگرف و بی نظیر در گام دوم انقلاب برخواهد داشت که زوال و نابودی مکتب لیبرال دموکراسی را در برابر مکتب اهلبیت (ع) رقم خواهد زد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها