خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آبادان با بیان اینکه سرعت واکسیناسیون کرونا در شهرستان افزایش یافته است گفت :مولفه اصلی و پررنگ طرح شهید سلیمانی واکسیناسیون کرونا است.
کد خبر: ۹۳۹۱۲۴۹
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸

احمدی در جلسه واکسیناسیون خودروی در سطح محلات اضهار داشت :امروز ما یک کار جمعی را شاهد هستیم؛ ایجاد یک کار جمعی، نقطه ظفر ما در مسائل اجتماعی است و ما در طرح شهید سلیمانی به خوبی این همگرایی و هماهنگی را از پاییز سال گذشته تاکنون انجام داده‌ایم‌.


وی افزود: اگرچه بخشی از طرح شهید سلیمانی، بحث سلامت است اما شاکله اصلی این طرح، مباحث اجتماعی است، مولفه اصلی و پررنگ گام های بعدی طرح شهید سلیمانی واکسیناسیون کرونا است.

احمدی تصریح کرد: افراد سالخورده و بازاریانی که تا کنون واکسینه نشدند در اتومبیل مستقر می‌شوند و واکسن کرونا به آنها تزریق می‌شود، در روزهای آینده واکسیناسیون کرونا در بخش‌های مختلف شهرستان سرعت بالاتری به خود خواهد گرفت؛ و با رعایت استانداردهای فنی و بهداشتی واکسینه خواهند شد.

ایشان ضمن تقدیر از اقدامات بسیجیان در مقابله با ویروس کرونا بیان داشت: تمام ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل ناحیه آبادان در اختیار مراکز بهداشتی بوده است که نشانگر دیدگاه سلامت محور ناحیه مقاومت آبادان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها