مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خنداب مطرح کرد:

آنچه که در جامعه باید گسترش یابد همین فرهنگ مقاومت و شهادت طلبی است/دشمن از روحیه عاشورايی جوانان انقلابی هراس دارد

حجت الاسلام خاکی گفت: برگزاری یادواره شهدا، صدای بیدارگری است که ما را از خواب غفلت بیدار می‌کند تا به مسئولیت هایمان در قبال کشور و انقلابمان هوشیارتر عمل کنیم .
کد خبر: ۹۳۹۱۵۳۹
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خنداب؛حجت الاسلام محمد تقی خاکی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خنداب در مراسم آبرو محله و افتخار کوچه ها در محله شهید غلامعلی زمانی گفت :  آنچه امروز باید در جامعه گسترش داده شود همین فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت طلبی است چرا که دشمن از روحیه عاشورايی و شهادت طلبی جوانان متعهد ، مومن و انقلابی ما هراس دارد.


حجت الاسلام خاکی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا و آبروی محله ، کمترین ادای حقی است که ما به شهدا داریم، اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا، صدای بیدارگری است که ما را از خواب غفلت بیدار می‌کند تا به مسئولیت هایمان در قبال کشور و انقلابمان هوشیارتر عمل کنیم .


یادواره شهید غلامعلی زمانی با هدف قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار شهادت و معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌های شهیدان به نسل امروزی با عنوان «آبروی محله» با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی، اقشار مختلف مردم، خانواده‌های شهدا، یادگاران دفاع مقدس در مقابل خانه این شهید در شهر خنداب برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار